اجرای عدالت و انصاف؛ نه ! حمایت جانبدارانه؛ آری !
اجرای عدالت و انصاف؛ نه ! حمایت جانبدارانه؛ آری !

اویاقلیق : اظهارات جناب سعید فتاحی رئیس مسابقات لیگ برتر ، بقدری روشن و آشکار و قابل قبول است که جای هیچگونه انکار باقی نمیگذارد. از بس قانونی و منطقی است که باید دست روی سینه گذاشت و گفت: صحیح میفرمائید!! این فرمایشات برخلاف درخواست باشگاه تراختور، بقدری منطقی و منطبق با قانون است که […]

اویاقلیق : اظهارات جناب سعید فتاحی رئیس مسابقات لیگ برتر ، بقدری روشن و آشکار و قابل قبول است که جای هیچگونه انکار باقی نمیگذارد. از بس قانونی و منطقی است که باید دست روی سینه گذاشت و گفت: صحیح میفرمائید!!

این فرمایشات برخلاف درخواست باشگاه تراختور، بقدری منطقی و منطبق با قانون است که بایستی هم مسئولین و هم هواداران تراختور لب فرو بندند و طوماری از تشکر و تقدیر هم فراهم کرده و به سعیدخان فتاحی ارسال کنند که بجا و بحق و حرفه ای و منصفانه و غیره است که بازیهای تراختور همیشه قبل از بازیهای تیم پرسپولیس برگزار شود!
فقط میماند چند نفر بی منطق و قانون نفهم، که ما قصد داریم با این نوشته آنها را تفهیم کنیم و هکذا خارجیانی را که با روال و اهداف فدراسیون ما آشنائی ندارند!
و اما تفهیم موضوع :

اولا- اثبات منطقی بودن:

۱- فرمایشات جناب فتاحی منطقی است زیرا که در غیر اینصورت اینهمه تبلیغات رسانه های ملی و مطبوعات و جراید و ……… از این تیم دردانه و دیگر تیم وزارت ورزش و دولت میشود «کشک» و مردم به ریش ما میخندند.

۲- تمام هم و غم وزارت ورزش این دو تا تیم دردانه است که تا لب پرتگاه سقوط هم میروند و می آیند و ما مجریان قانون مسابقات هم باید که بقدر امکان یاری کنیم. برگ سبزیست تحفه فدراسیون به پرسپولیس !

بی منطق ها باید بدانند که همین طفلک پرسپولیس، پیارسال کاندیدای سقوط بود، پارسال بکمک داوران زحمتکش نائب قهرمان شد و امسال اگر هر کسی و هر مجری قانونمندی (مثل برنامه ریزان مسابقات) بحد وسع این تیم را هول بدهند، بیشک قهرمان میشود!

۳- این تیم در کشور ما۸۰ میلیون هوادار دارد که سالهاست دلشان لک زده به قهرمانی تیمشان!
این طفلک ها (۸۰ میلیون) بسکه از تیم های ندید بدیدی چون تراختور ۴ تائی شده اند، سخت افسرده شده و نیاز به قهرمانی دارند! البته باید گفت که دیگر دردانه مان هم ۸۰ میلیون هوادار دارند که آنها از قهرمانی قطع امید کرده و ادعائی ندارند!…….

۴- البته دلایل «من تیغی» بودن فرمایشات «رئیس مسابقات لیگ برتری پرسپولیس» زیاد است و بخاطر صرفه جوئی در قلم و کاغد، صرفنظر میشود!

ثانیا قانونی بودن فرمایشات جناب فتاحی رئیس مسابقات لیگ برتری پرسپولیس!

زمانیکه درخواست مسولان تراختور مبنی بر قرعه کشی عادلانه به زمان برگزاری مسابقات لیگ، غیرقانونی میشود، پس نتیجه میگیریم که حرفهای جناب فتاحی قانونی است و نیازی به اثبات ندارد و جزء بدیهیات است!!

******
خلاصه :
مسئولان و هواداران تیم تراختور باید قبول کنند که همه در تلاشند تا پرسپولیس امسال از پیش قهرمان شود و جناب فتاحی در سمت بی بضاعت و کم وسع خود، تنها توانسته که همینقدر به پرسپولیس در رسیدن به قهرمانی کمک کند و بیش از آن نباید انتظار داشت و البته اگر رئیس داوران بود دستش بازتر بود! چه کند درویش کم نوا !!!!!!

یادداشت : ساوالان – اردبیل