نبود سالن خوب برای اجرای کنسرت در شهر تبریز
نبود سالن خوب برای اجرای کنسرت در شهر تبریز

“رحیم شهریاری” در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کنسرت های اخیرم در تبریز با استقبال خوبی مواجه شدند و هدف هایی در آن داشتم که می خواستم مردم قبل از فرارسیدن ایام محرم و صفر، با روحیه خوبی وارد این ماه ها شوند و خوشحالم که اجراهای بسیار شادی در شهرهای مختلف داشتیم.   وی گفت: […]

۷۲۴۴۸

“رحیم شهریاری” در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کنسرت های اخیرم در تبریز با استقبال خوبی مواجه شدند و هدف هایی در آن داشتم که می خواستم مردم قبل از فرارسیدن ایام محرم و صفر، با روحیه خوبی وارد این ماه ها شوند و خوشحالم که اجراهای بسیار شادی در شهرهای مختلف داشتیم.

 

وی گفت: مشکلی که همیشه با آن مواجه هستیم، این است که سالن خوبی برای برگزاری کنسرت نداریم و متاسفانه در شهری که نام کلانشهر بودن را یدک می کشد، یک سالن استاندارد برای برگزاری اجرای موسیقی وجود ندارد.

 

وی خاطرنشان کرد: می خواهم به گوش مسئولان برسانم که باید به موسیقی این شهر بها داده شود. زیرا وقتی خواسته های مردم را برآورده نمی کنیم، آن ها اتوبوس اتوبوس به سمت کنسرت های آنتالیا و نخجوان می روند و این موضوع، علاوه بر اینکه موجب خروج ارز می شود، باعث می شود مردم به آداب کنسرت خارج از کشور عادت کنند که ما را در کنسرت های داخلی دچار مشکل می کند.

 

شهریاری در خصوص آلبوم جدید خود اظهار کرد: قطعات این آلبوم را در کشورهای ترکیه و باکو ضبط کرده ایم و برخی کارهای آن را نیز در آمریکا و شهر تهران انجام داده ایم و این آلبوم، تفاوت های زیادی با آلبوم های قبلی‌ام دارد.

 

وی افزود: برخی از قطعه های این آلبوم را روی سایت شخصی خودم گذاشته ایم و مردم می توانند به صورت رایگان آن ها را دانلود کنند، اما به دنبال قرارداد با یک شرکت خارجی هستم تا پخش آن با بازتاب بهتری انجام شود.

 

شهریاری با اعلام خبر همکاری با یک گروه اتریشی برای انتشار یک قطعه آذری-اتریشی، گفت: همچنین ویدیو کلیپ جدیدی را با یک گروه کارگردانی کار کرده ام که به زودی آن را از طریق سایت شخصی خود منتشر خواهم کرد.

 

وی در خصوص فیلمی که اخیراً در فضای مجازی پخش شد و حاشیه های فراوانی برای این خواننده داشت، گفت: در آن لحظه لازم بود به یک خانمی که از چند ماه قبل قصد مختل کردن کنسرت هایم را داشت، تذکر بدهم؛ چرا که در اجرای قبلی من نیز این خانم با رفتار نامعقول وارد سالن شده بود و در پشت صحنه نیز هنگامی که قصد عکس گرفتن با من را داشت، این موضوع را به او تذکر دادم و وی اعلام کرد که علاقه ای هم به موسیقی من ندارد و از طریق یکی از آشناهایش به سالن آمده و حالت عادی هم نداشت.

 

وی خاطرنشان کرد: همین فرد در اجرای بعدی من نیز بدون بلیت وارد سالن شد و باز هم شروع به انجام حرکات نامناسب کرد و من اگر در آن لحظه، کنسرت را مدیریت نمی کردم، می توانست عواقب بدی داشته باشد؛ چرا که این کنسرت ها به قدری برای ما سخت به دست آمده که به همین راحتی ها نمی خواهیم با ندانم‌کاری بعضی افراد به هم بخورد.

 

شهریاری در خصوص اجراهای آینده خود گفت: می خواهم تور کنسرت را در شمالغرب کشور آغاز و سپس کنسرت های خارجی خود را برگزار کنم. همه کنسرت های خارجی من قرار بود در ماه ژانویه برگزار شود که بنابه دلایلی، همه آن ها به عید نوروز موکول شد و قرار است در سه شهر کانادا و شش منطقه غرب و شرق آمریکا اجرا داشته باشم و چند کنسرت نیز در شهرهای اروپایی خواهم داشت.

 

وی با اظهار گله از انتقاداتی که برخی خواننده های تبریزی به وی دارند، گفت: از همین جا به خواننده هایی که علیه من موضع گرفته اند، می گویم که شما هم یک آهنگ معروف بیرون بدهید و به نظرم باید هنرمندان ما پشت هم باشند تا بتوانیم موسیقی شهرمان را جلو ببریم. از افتخار من این است که مقابل چهار رییس جمهور کشور اجرا داشته ام و با تلاش خودم به این مرحله رسیده ام و رکورددار آلبوم پاپ در کشور هستم.

 

شهریاری در پایان گفت: بزرگترین دغدغه ام این است که وضعیت سالن های شهرمان خوب شود و مسئولان قول داده اند که سالن ۱۵۰۰ نفری در منطقه خاوران افتتاح خواهند کرد.

ایسنا