۱۵۶هکتار از اراضی ملی استان اردبیل رفع تصرف شد
۱۵۶هکتار از اراضی ملی استان اردبیل رفع تصرف شد

سرهنگ فرهاد احدی روز پنجشنبه در حاشیه آئین معارفه فرمانده یگان حفاظت اراضی ملی اداره راه و شهرسازی خلخال در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ارزش اراضی رفع تصرف شده را ۶۰ میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: در حال حاضر بیش از ۶ هزار هکتار از اراضی ملی استان تحت حفاظت یگان حفاظت […]

سرهنگ فرهاد احدی روز پنجشنبه در حاشیه آئین معارفه فرمانده یگان حفاظت اراضی ملی اداره راه و شهرسازی خلخال در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ارزش اراضی رفع تصرف شده را ۶۰ میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: در حال حاضر بیش از ۶ هزار هکتار از اراضی ملی استان تحت حفاظت یگان حفاظت از اراضی ملی قرار دارد.
وی از تشکیل یگان حفاظت از اراضی ملی در ۶ شهرستان استان خبر داد و بیان کرد: با تشکیل یگان حفاظت از اراضی شهرستان های خلخال و کوثر هم اکنون ۱۲ نیروی شرکتی و سه نیروی سازمانی در حفاظت از اراضی ملی مناطق مختلف استان فعالیت می کنند.
علی نباتی ، دادستان عمومی و انقلاب خلخال نیز در این جلسه مقابله با تصرف اراضی ملی و رفع تصرف، اجرای احکام قضایی، بازدیدهای مستمر از اراضی ملی و رعایت نظم و انضباط کاری را از مهم ترین وظایف نیروهای یگان حفاظت از اراضی ملی اعلام کرد.
او با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی شهرستان آماده برخورد با عاملان تجاوز به حریم راه های ارتباطی و تصرف اراضی ملی است خواستار همکاری مسوولان دستگاه های اجرایی و مردم با این یگان شد.
در این آئین عبدالله بختیاری رئیس اداره راه و شهرسازی خلخال نیز از واقع شدن بیش از یک هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی ملی در حریم راه های ارتباطی این شهرستان و نیز شهرستان کوثر خبرداد و گفت: با تشکیل یگان حفاظت در این اداره این میزان اراضی ملی تحت مراقبت قرار می گیرد.
در این آئین ابراهیم حیدری به عنوان مسوول یگان حفاظت اداره راه و شهرسازی خلخال معرفی شد.
خلخال و کوثر در جنوب اردبیل واقع می باشند.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
۷۱۱۹/۶۰۱۸