زنگ خطر آسیب های اجتماعی به صدا درآمده است
زنگ خطر آسیب های اجتماعی به صدا درآمده است

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، اسدالله درویش امیری روز شنبه در مراسم بازگشایی مدارس زنجان، افزود: گسترش آسیب های اجتماعی در کمین خانواده های شهری و روستایی است و باید مراقبت آن بود.درویش امیری خاطرنشان کرد: نخستین قربانیان آسیب های اجتماعی کودکان، نوجوانان و جوانان جامعه هستند، بنابراین خانواده ها به […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، اسدالله درویش امیری روز شنبه در مراسم بازگشایی مدارس زنجان، افزود: گسترش آسیب های اجتماعی در کمین خانواده های شهری و روستایی است و باید مراقبت آن بود.
درویش امیری خاطرنشان کرد: نخستین قربانیان آسیب های اجتماعی کودکان، نوجوانان و جوانان جامعه هستند، بنابراین خانواده ها به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.
وی معلمان را الگوی رفتاری دانش آموزان توصیف و عنوان کرد: وظیفه معلم از این بابت که تربیت یک نسل را برعهده دارد، سنگین است.
استاندار زنجان افزود: معلمان به عنوان قشر فرهیخته جامعه، از اعتماد دانش آموز، به عنوان یک فرصت بزرگ برای تاثیرگذاری مثبت بر ایشان نهایت استفاده را بکنند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در ادامه گفت: دانش آموزان به معنای واقعی آینده سازان کشور هستند.
حجت الاسلام علی خاتمی افزود: بزرگترین سرمایه هر کشور نیروی انسانی آن است و نسل جدید نیز آینده نیروی انسانی ایران را تامین خواهند کرد.
وی تاکید کرد: مسئولان سیستم آموزشی و معلمان برای رشد علمی و بالندگی اخلاقی دانش آموزان، باید برنامه ریزی کیفی و مطلوب داشته باشند.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، استان زنجان ۱۸۲ هزار دانش آموز و ۱۵ هزار معلم دارد که در ۲هزار و ۴۳۶ آموزشگاه فعال مشغول تحصیل می شوند.
سال ۹۵ تعداد این آموزشگاه ها در زنجان ۲ هزار و ۴۰۲ باب بود.
۳۲۱۶/۶۰۸۵
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی