درمانگاه تامین اجتماعی مشگین شهر ، پلی کلینیک تخصصی می شود
درمانگاه تامین اجتماعی مشگین شهر ، پلی کلینیک تخصصی می شود

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا ، ولی ملکی روز پنجشنبه در نشستی با مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل با اشاره به تعداد قابل توجه بیمه شدگان اصلی وتبعی اداره تامین اجتماعی مشگین شهر بر لزوم خدمت رسانی هرچه بیشتر به اقشار آسیب پذیر جامعه تاکید کرد.وی گفت: بیمارستان حضرت ولیعصر […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا ، ولی ملکی روز پنجشنبه در نشستی با مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل با اشاره به تعداد قابل توجه بیمه شدگان اصلی وتبعی اداره تامین اجتماعی مشگین شهر بر لزوم خدمت رسانی هرچه بیشتر به اقشار آسیب پذیر جامعه تاکید کرد.
وی گفت: بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) مشگین شهر جوابگوی تعداد زیاد مراجعه کنندگان نمی باشد و تجهیز درمانگاه تامین اجتماعی می تواند موجب کاهش بار فعلی بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) باشد.
وی تصریح کرد: با توسعه صنعت گردشگری در شهرستان مشگین شهر باید تمام زیرساخت های لازم از جمله حوزه بهداشت و درمان نیزتقویت شود.
وی افزود: با پیگیری های انجام شده اخیرا درمانگاه تامین اجتماعی مشگین شهر به سطح ۲ ارتقا یافته و پزشکان متخصص از جمله داخلی اطفال و زنان در این مرکز به مشغول به طبابت هستند.
او فعالیت بخش دندان پزشکی و آزمایشگاه را از دیگر خدمات این مرکز دانست و بر ارتقای خدمات ارائه شده به بیمه شدگان تاکید کرد.
شهرستان مشگین شهر با ۱۵۵ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: جواد دهقانی ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
۷۱۱۷/۶۰۱۸