توسعه شهری نیازمند افکار و اندیشه‌های نو شورای پنجم است
توسعه شهری نیازمند افکار و اندیشه‌های نو شورای پنجم است

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، سید بیوک موسوی بعد از ظهر سه شنبه در آئین تحلیف منتخبان دوره پنجم شورای اسلامی شهر زنجان، بر ضرورت تعامل و همکاری تمامی دستگاه ها جهت برطرف شدن مشکلات و توسعه شهر تاکید کرد و افزود: مسئولیت مشکلات شهرها در شرایط فعلی تنها بر […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، سید بیوک موسوی بعد از ظهر سه شنبه در آئین تحلیف منتخبان دوره پنجم شورای اسلامی شهر زنجان، بر ضرورت تعامل و همکاری تمامی دستگاه ها جهت برطرف شدن مشکلات و توسعه شهر تاکید کرد و افزود: مسئولیت مشکلات شهرها در شرایط فعلی تنها بر عهده شورا و شهرداری نبوده، بلکه تمامی دستگاه ها در آن سهیم هستند و باید برای برطرف شدن آن همکاری لازم صورت گیرد.

وی از عدم حضور برخی از اعضای شورای چهارم شهر زنجان در این جلسه گلایه کرد و گفت: برعهده گرفتن مسئولیت در شرایط زمانی مختلف اتفاقا می افتد و به همین تناسب در مقطعی به پایان ی می رسد که باید در زمان پایان مسئولیت نیز برای تحویل آن بر افراد منتخب حضور داشته باشیم.

موسوی بر ضرورت همکاری و همفکری تمامی طیف های فکری بدون لحاظ گرایش سیاسی جهت توسعه شهر را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: مردم شهر انتظاراتی از اعضای منتخب دارند و منتخبان شورا تمامی بضائت جامع شهری زنجان نیستند و باید از تمام ظرفیت فکری نخبگان شهر برای تحقق انتظارات و خواست مردم استفاده شود

معاون سیاسی-امنیتی استانداری زنجان با اشاره به اهمیت جایگاه شوراها در کشور، گفت: قانون اساسی وظایف مهمی بر عهده شوراهای اسلامی شهر گذاشته است.

موسوی با بیان اینکه قانون اساسی جایگاه شورا را بسیار جدی تعریف کرده است، اظهار کرد: ۳۴ وظیفه برای شوراهای اسلامی شهر احصاء شده که تمامی این وظایف بسیار مهم هستند.

معاون سیاسی-امنیتی استانداری زنجان گفت: توسعه شهری نیازمند افکار و اندیشه‌های نو شورای پنجم است و مسلما اگر موفقیتی در این زمینه رخ دهد به نام این شورا و اگر مشکلی پیش آید باز هم به نام این شورا خواهد بود.

موسوی با بیان اینکه کار بر زمین مانده در شهرهای استان زیاد است، افزود: انتظار می رود شوراهای دور پنجم با برنامه، خلاقیت، انرژی و انگیزه بالا بخشی از مشکلات شهر را برطرف کنند و  برخی از ذخم های کهنه شهر را بهبود ببخشند.