ترویج مقوله کتابخوانی نیاز به فرهنگسازی دارد
ترویج مقوله کتابخوانی نیاز به فرهنگسازی دارد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، سید بیوک موسوی  شامگاه سه شنبه در مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: شهر زنجان ملقب به شهر غواصان دریادل بوده و شهر شور و شعور حسینی بوده و این برای ما مایه افتخار است.  وی با اشاره به برگزاری […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، سید بیوک موسوی  شامگاه سه شنبه در مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: شهر زنجان ملقب به شهر غواصان دریادل بوده و شهر شور و شعور حسینی بوده و این برای ما مایه افتخار است. 

وی با اشاره به برگزاری جشنواره که مزین به نام امام رضا(ع)  اشاره کرد و گفت: این مهم اقدامی درخور و قابل تحسین است و  آمار ارائه شده در زمینه تعداد شرکت کنندگان در جشنواره رضایت بخش است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: بحث خواندن و نوشتن یک کار فرهنگی است و ولی وقتی این امر مشهود به نام اهل بیت می‌شود، ثواب زیادی دارد. 

موسوی تاکید کرد: همانطور که در امر بهداشت یا امنیت همه دستگاه‌ها خارج از محدوده وظایف خود کار می‌کنند، باید در امر کتابخوانی همه مردم و همه دستگاه‌ها دست به دست هم دهند تا این کار فرهنگی در جامعه انجام شود.

وی افزود: وضعیت استان زنجان در امر کتابخوانی رضایت‌بخش است و همه دستگاه‌ها باید دست به دست هم دهند و این فرهنگ ارزشمند و مهم را گسترش دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان تصریح کرد: خوشبختانه وضعیت استان زنجان در امر کتابخوانی مطلوب است و باید در جامعه فرهنگ مطالعه به خوبی فرهنگسازی شود و در تحقق این امر مهم رسانه ها بسیار موثر هستند.