آتش‌سوزی در مراتع شلاندر/ حریق مهار شد
آتش‌سوزی در مراتع شلاندر/ حریق مهار شد

خلیل آقاجانلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: آتش‌سوزی ایجاد شده در ارتفاعات شهرستان زنجان از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه آغاز و تا ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد ادامه داشت. وی با بیان اینکه عامل آتش‌سوزی اخیر ارتفاعات شهرستان زنجان عامل انسانی بوده است، افزود: در آتش‌سوزی ارتفاعات شهرستان طارم، اراضی […]

خلیل آقاجانلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: آتش‌سوزی ایجاد شده در ارتفاعات شهرستان زنجان از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه آغاز و تا ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد ادامه داشت.

وی با بیان اینکه عامل آتش‌سوزی اخیر ارتفاعات شهرستان زنجان عامل انسانی بوده است، افزود: در آتش‌سوزی ارتفاعات شهرستان طارم، اراضی مرتعی دچار حریق شده که آماری از مساحت آتش گرفته در دسترس نیست.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان بیان کرد: غیر از آتش‌سوزی اخیر ارتفاعات شهرستان زنجان یک مورد آتش‌سوزی دیگر نیز در منطقه گردشگری «شیلاندر» شهرستان طارم رخ داده بود که مهار شد.

آقاجانلو با اشاره به اینکه عوامل نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و کشیک‌های این یگان برای اطفای حریق در محل حضور یافتند، افزود: ارتش، سپاه و ستاد مدیریت بحران از دیگر ارگان‌های حاضر در محل برای اطفای حریق بودند.

انتهای پیام/ن