ضرورت استفاده از ظرفیت‌های غنی هنری در استان اردبیل
ضرورت استفاده از ظرفیت‌های غنی هنری در استان اردبیل

‌به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا، ‌ناصر نصیری در مراسم روز استان اردبیل با بیان اینکه برگزاری همایش نقش صفویه در تقویت مکتب اهل بیت(ع) فرصت جدیدی برای استان اردبیل فراهم آورده است، گفت: در حال حاضر کارگروه‌های تخصصی در استان در حال برگزاریست و این نقش را بررسی می‌کنند. وی با […]

‌به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا، ‌ناصر نصیری در مراسم روز استان اردبیل با بیان اینکه برگزاری همایش نقش صفویه در تقویت مکتب اهل بیت(ع) فرصت جدیدی برای استان اردبیل فراهم آورده است، گفت: در حال حاضر کارگروه‌های تخصصی در استان در حال برگزاریست و این نقش را بررسی می‌کنند.

وی با بیان اینکه فرصت‌های جدیدی برای معرفی ظرفیت‌های استان ایجاد شده است، اظهارامیدواری کرد: ظرفیت‌های گردشگری و جاذبه طبیعی استان بیش از پیش مطرح شود و شاهد رشد و توسعه استان باشیم.

نصیری با بیان اینکه در منشور صفویه، اردبیل دارالارشاد شناخته شده است، افزود: این بدان معناست که ارزش‌های دینی و فرهنگی که از اردبیل احیا شده و در تمام کشور فراگیر شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با بیان اینکه ظرفیت‌های هنری استان اردبیل بسیار بالاست، تصریح کرد: هنر ماندگار و اثرگذار است و مدت‌ها این اثر نمود پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه در کنار ظرفیت‌های فرهنگی و علمی، جاذبه‌های مختلف سرمایه‌گذاری نیز وجود دارد، تصریح کرد: این جاذبه‌ها می‌تواند در حوزه‌های اقتصادی برای منطقه رونق، شکوفایی و نشاط داشته باشد.

انتهای پیام