برای استفاده از تولیدات داخلی نیاز به فرهنگ‌سازی داریم
برای استفاده از تولیدات داخلی نیاز به فرهنگ‌سازی داریم

محمدرضا یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با توجه با آمار قابل توجهی که همه ساله وارد بازار کار می‌شوند و نیاز به توجه برای ایجاد اشتغال دارند، به ویژه متولدین دهه ۶۰، لذا برنامه‌ریزی دقیق در این مسئله بسیار ضروری است. وی با اشاره به اینکه یکی از معضلاتی که امروز تولیدات […]

محمدرضا یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با توجه با آمار قابل توجهی که همه ساله وارد بازار کار می‌شوند و نیاز به توجه برای ایجاد اشتغال دارند، به ویژه متولدین دهه ۶۰، لذا برنامه‌ریزی دقیق در این مسئله بسیار ضروری است.

وی با اشاره به اینکه یکی از معضلاتی که امروز تولیدات داخلی را تهدید می‌کند، اقبال به استفاده از کالاهای خارجی است، تصریح کرد: با ایجاد ممنوعیت در زمینه واردات کالا قطعا نمی‌توان به نتیجه دلخواه در این زمینه رسید، آنچه در این زمینه ضروری است توجه به فرهنگ‌سازی در راستای استفاده از تولیدات داخلی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان گفت: با فرهنگ‌سازی مصرف کالاهای داخلی می‌توان به نتیجه دلخواه در زمینه افزایش صادرات و محدود کردن واردات رسید و باید بدانیم اقبال به استفاده از تولیدات داخلی است که می‌توان به اشتغال پایدار برای جوانان این مرز و بوم رسید.

یوسفی با تاکید بر این مسئله که حتما تولیدات خارجی باکیفیت نیستند، خاطرنشان کرد: شاهد هستیم که بسیاری از تولیدات بی‌کیفیت چینی در بازارهای داخلی هستند، این در حالی است که می‌توان با ارج نهادن به تولیدات با کیفیت داخلی شاهد رونق و شکوفایی اقتصاد در بخش‌های مختلف کشور باشیم.

انتهای پیام