ارائه خدمات فرهنگی به ایثارگران اردبیل تقویت می‌شود
ارائه خدمات فرهنگی به ایثارگران اردبیل تقویت می‌شود

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگاری مهر، علی منصور لکورج شامگاه پنج‌شنبه در حاشیه اجتماع بزرگ صادقیون و یادواره ۶۱۰ شهید مشگین شهر در جمع خبرنگاران تصریح کرد: استان اردبیل سه هزار و ۴۰۰ شهید والامقام دارد. وی افزود: علاوه بر این تاکنون برای چهار شهید مدافع حرم در استان پرونده تشکیل […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگاری مهر، علی منصور لکورج شامگاه پنج‌شنبه در حاشیه اجتماع بزرگ صادقیون و یادواره ۶۱۰ شهید مشگین شهر در جمع خبرنگاران تصریح کرد: استان اردبیل سه هزار و ۴۰۰ شهید والامقام دارد.

وی افزود: علاوه بر این تاکنون برای چهار شهید مدافع حرم در استان پرونده تشکیل شده و سه مورد در اردبیل و یک مورد در خلخال به خاک سپرده شده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اشاره به ارائه خدمات متنوع فرهنگی و درمانی به خانواده شهدا، اضافه کرد: در راستای ارائه خدمات فرهنگی، فاز اول مجتمع فرهنگی توان‌بخشی ایثار سال گذشته به بهره‌برداری رسیده است.

لکورج با بیان اینکه در این بخش از مجتمع استخر و سالن چندمنظوره ورزشی برای ایثارگران پیش بینی شده است، ادامه داد: فاز دوم شامل ارتوپدی، مراکز مشاوره، هتلینگ، آمفی‌تئاتر و کتابخانه ۷۵ درصد پیشرفت دارد.

وی تصریح کرد: در صورت تخصیص اعتبار می‌توان از فاز دوم پروژه با هدف ارائه وسیع‌تر خدمات فرهنگی به ایثارگران در سال آینده بهره‌برداری کرد.

وی افزود: علاوه بر این خدمات درمانی در درمانگاه تخصصی ایثار به جانبازان و عموم مردم ارائه می‌شود و تلاش بر این بوده خانواده شهدا متناسب با نیاز خود خدمات متنوع دریافت کنند.