۲۶ کلاس درس برای اسکان مسافران فرهنگی درنمین آماده شد
۲۶ کلاس درس برای اسکان مسافران فرهنگی درنمین آماده شد

فرهاد عبدالعلی پور روز یکشنبه در بازدید از مدارس تجهیز شده برای اسکان فرهنگیان شهرستان به خبرنگار ایرنا افزود: ۱۰۴ تخت ویژه برای پذیرش تابستانی فرهنگیان در شهرستان نمین آماده سازی شده است.وی با اشاره به اینکه اسکان فرهنگیان از ۲۵ خرداد ماه آغاز شده و تا ۱۵ شهریور ماه به طول می انجامد اظهار […]

فرهاد عبدالعلی پور روز یکشنبه در بازدید از مدارس تجهیز شده برای اسکان فرهنگیان شهرستان به خبرنگار ایرنا افزود: ۱۰۴ تخت ویژه برای پذیرش تابستانی فرهنگیان در شهرستان نمین آماده سازی شده است.
وی با اشاره به اینکه اسکان فرهنگیان از ۲۵ خرداد ماه آغاز شده و تا ۱۵ شهریور ماه به طول می انجامد اظهار داشت: در مورد کیفیت ارائه خدمات نیز نسبت به گذشته روند خوبی را در نظر گرفته ایم و درصدد هستیم با افزایش کمی و کیفی به این مهم ارتقاء ببخشیم.
فرماندار نمین در ادامه به تدارک تابلوهای اطلاع‌رسانی اسکان فرهنگیان در اکثر محورهای مواصلاتی شهرستان اشاره کرد و افزود: اسکان،با اولویت مهمانان فرهنگی انجام می‌شود.
شهرستان نمین دروازه ورودی استان اردبیل از سمت استان گیلان می باشد . منطقه گردشگری حیران و جنگل فندقلو از مشهورترین جاذبه های گردشگری این شهرستان می باشد.
خبرنگار: ساسان رحمتی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
۶۰۱۶/۷۱۲۰