زنجانی ها در انتخابات مشارکت ۶۹ درصدی داشتند
زنجانی ها در انتخابات مشارکت ۶۹ درصدی داشتند

رسول بیات در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مردم شهرستان زنجان در روز ۲۹ اردیبهشت‌ماه مشارکت بیش از ۶۹ درصدی در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا داشتند. وی اظهار کرد: از حدود ۳۷۰ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در شهرستان زنجان، ۲۵۶ هزار و ۲۴۷ نفر در پای صندوق‌های رأی حاضر […]

رسول بیات در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مردم شهرستان زنجان در روز ۲۹ اردیبهشت‌ماه مشارکت بیش از ۶۹ درصدی در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا داشتند.

وی اظهار کرد: از حدود ۳۷۰ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در شهرستان زنجان، ۲۵۶ هزار و ۲۴۷ نفر در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و به کاندیداهای مورد نظر خود رأی دادند.

فرماندار زنجان تعداد برگه های ماخوذه در شوراهای شهر زنجان را ۱۶۲ هزار و ۹۷۲ مورد اعلام کردو گفت: در این راستا سجاد خدایی با ۱۴ هزار و ۹۷۹ نفر رای اول، امامعلی دادخواه با ۱۴ هزار و ۹۱۶ و کاظم افشارچی با ۱۲ هزار و ۷۵۷ رای به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی اظهار کرد: احمدمسعود مرادخانی  ۱۱ هزار و ۲۳۴ رای، اسماعیل دویران ۱۱ هزار و ۲۲۴ رای ، رحمان احمدی  ۱۱ هزار و۱۷۲ رای، حمید رضا حمیدی  ۱۱ هزار و۱۳۲ رای و عباس راشاد ۱۰ هزار و ۸۶۶ رای بوده است.