عیادت آتش نشانان تبریز از کودکان مبتلا به سرطان
عیادت آتش نشانان تبریز از کودکان مبتلا به سرطان

به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی جمعیت خیریه قلب های سبز، در این عیادت که همزمان با پخش هفتگی بسته های میوه و مکمل غذایی این جمعیت انجام شد، کپسول های کوچک آتش نشانی که به شکل قلک های کوچک طراحی شده بود به این کودکان اهدا شد. معاون عملیاتی آتش نشانی تبریز در […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی جمعیت خیریه قلب های سبز، در این عیادت که همزمان با پخش هفتگی بسته های میوه و مکمل غذایی این جمعیت انجام شد، کپسول های کوچک آتش نشانی که به شکل قلک های کوچک طراحی شده بود به این کودکان اهدا شد.
معاون عملیاتی آتش نشانی تبریز در این مراسم با قدردانی از زحمات جمعیت خیریه قلب های سبز در قبال کودکان مبتلا به سرطان، گفت: کمک های جمعیت خیریه قلب های سبز و حضور پیوسته این مجموعه در تمامی لحظات سخت درمانی این فرشته های نازنین بسیار مقدس و پاک است.
ستاری افزود: بسیار خرسندیم که به واسطه جمعیت خیریه قلب های سبز با حضور در کنار این کودکان، لحظاتی شاد برای آنان ایجاد کردیم و در جهت برآورده شدن بخشی از آرزوهای آنان قدم برداشتیم.
در این آئین جمعی از کودکان مبتلا به سرطان با کلاه های آتش نشانان، به عنوان آتش نشانان کوچک تبریز، حس خوب کمک به همنوعان را تجربه کردند.