اویاقلیق: یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی با گلایه از عدم همکاری باشگاه تراکتورسازی در دادن زمین به تیمش اظهار کرد: هر تیمی که به اصفهان می‌آید، ما زمین چمن برای تمرین در اختیارشان می‌گذاریم ولی تراکتور روز گذشته با ما همکاری نکرد و از باشگاه گسترش فولاد که دو روز […]

اویاقلیق: یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی با گلایه از عدم همکاری باشگاه تراکتورسازی در دادن زمین به تیمش اظهار کرد: هر تیمی که به اصفهان می‌آید، ما زمین چمن برای تمرین در اختیارشان می‌گذاریم ولی تراکتور روز گذشته با ما همکاری نکرد و از باشگاه گسترش فولاد که دو روز زمین چمن در اختیار ما گذاشتند تشکر می‌کنم.وی درباره بازی فردا گفت: مسابقه حساسی برای ما و تراکتور پیش رو است و هر تیمی که سه امتیاز بازی را کسب کند، می‌تواند جهش خوبی در جدول داشته باشد و ما نیز تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی در بازی فردا انجام می‌دهیم.

گل‌محمدی درباره غایبان تیمش برای این بازی گفت: مهرداد قنبری مصدوم است و محرومی برای بازی فردا نداریم.

وی درباره بارندگی شهر تبریز اظهار کرد: اگر بارندگی تا فردا ادامه داشته باشد، برای هر دو تیم مشکل ایجاد می‌شود و نمی‌توانیم اهداف تاکتیکی خودمان را بر روی زمین پیاده کنیم. امیدوارم بارندگی شدید نباشد تا رو به توپ‌های هوایی نیاوریم.

گل‌محمدی اظهار کرد: شناخت خوبی از تراکتور داریم. نتایج این تیم در لیگ پانزدهم نوسان زیادی داشت اما در دو هفته اخیر به ریتم خوبی رسیده است و از نظر روحی روانی نیز آماده بازی فردا هستند و ما نیز در وهله اول سعی می‌کنیم گل نخوریم و در ادامه به فکر گلزنی هستیم.

منبع: ایسنا