کمک ۴۰ میلیاردی خیر مدرسه ساز در آذرشهر
کمک ۴۰ میلیاردی خیر مدرسه ساز در آذرشهر

 عباسقلی دواتگر روز چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش آذرشهر افزود: فرسوده بودن ساختمان فعلی هنرستان فنی و حرفه ای مشکلات زیادی را برای دانش آموزان این رشته تحصیلی ایجاد کرده که با احداث این واحد آموزشی ، جذب ۶۰ درصدی دانش آموزان این شهرستان برای تحصیل در رشته های فنی و حرفه ای […]

 عباسقلی دواتگر روز چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش آذرشهر افزود: فرسوده بودن ساختمان فعلی هنرستان فنی و حرفه ای مشکلات زیادی را برای دانش آموزان این رشته تحصیلی ایجاد کرده که با احداث این واحد آموزشی ، جذب ۶۰ درصدی دانش آموزان این شهرستان برای تحصیل در رشته های فنی و حرفه ای ممکن خواهد شد.
وی اضافه کرد: خیران مدرسه یار ۱۵۰ میلیون ریال کمک مالی برای تعمیر و بهسازی فضای آموزشی برخی مدارس منطقه آموزش و پرورش آذرشهر پرداخت کرده اند .
فرماندار آذرشهر نیز در این نشست با اشاره به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید بر ضرورت ساماندهی سرویس رفت و آمد دانش آموزان مدارس این شهرستان تاکید کرد.
علیا راستگو اظهار کرد: رسالت اصلی آموزش و پرورش تعلیم و تربیت دانش آموزان است و خانواده ها نیز باید به تربیت و شکل گیری شخصیت فرزندان خود بیشتر توجه کنند.
وی افزود: بسیاری از دانش آموزان روستایی هم برای تحصیل به مدارس شهرها رفت و آمد می کنند که لازم است امکانات کافی و مطمئن نقل و انتقال برای آنان فراهم شود.