قرارداد اندوی فسخ شده است/ هواداران نگران نباشند
قرارداد اندوی فسخ شده است/ هواداران نگران نباشند

ایوب ذوالفقاری اظهار داشت: متاسفانه بعضی رسانه‌ها در مورد فسخ قرارداد عیسی اندوی در تیم تراکتورسازی شیطنت کرده و باید بگویم که قرارداد وی تا پایان فصل گذشته بود و فسخ قرارداد با وی توافقی و دو طرفه بوده و نام وی در لیست تیم تراکتورسازی قرار ندارد. وی گفت: ثبت قراردادها در فدراسیون فوتبال […]

ایوب ذوالفقاری اظهار داشت: متاسفانه بعضی رسانه‌ها در مورد فسخ قرارداد عیسی اندوی در تیم تراکتورسازی شیطنت کرده و باید بگویم که قرارداد وی تا پایان فصل گذشته بود و فسخ قرارداد با وی توافقی و دو طرفه بوده و نام وی در لیست تیم تراکتورسازی قرار ندارد.

وی گفت: ثبت قراردادها در فدراسیون فوتبال صورت می‌گیرد و آنها نیز کاملا بر لیست ورودی و خروجی تیم‌ها اشراف داشته و کارت بازی بازیکنان با در نظر گفتن لیست تیم‌ها صادر می‌شود.

ذوالفقاری افزود: هواداران تیم تراکتورسازی از این بابت هیچ نگرانی نداشته باشند و باشگاه تراکتورسازی طبق قوانین فدراسیون فوتبال عمل کرده است.

عیسی اندوی در نیم فصل لیگ چهاردهم به تیم تراکتورسازی پیوست، اما تنها در دو بازی در ترکیب تیم تراکتورسازی قرار داشت و به دلیل عملکرد ضعیف‌اش نیمکت‌نشین شد.

در پایان فصل وی مورد توجه کادر فنی تیم تراکتورسازی قرار نگرفته و قرارداد وی که با تیم تراکتورسازی به اتمام رسیده بود، تمدید نشد و این با گفته مدیر برنامه‌های اندوی که عنوان کرده بود« اندوی همچنان بازیکن تیم تراکتورسازی قرارداد دارد»، متناقض است.