علی علیپور بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری اتباع خارجی در مرزهای ارومیه خبر داد و اظهار داشت: ‌این افراد که از اتباع کشور افغانستان بودند طی یک عملیات در مرزهای ارومیه توسط مرزبانان شناسایی، دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند. فرمانده هنگ مرزی ارومیه با بیان اینکه در اجرای […]

oroumieعلی علیپور بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری اتباع خارجی در مرزهای ارومیه خبر داد و اظهار داشت: ‌این افراد که از اتباع کشور افغانستان بودند طی یک عملیات در مرزهای ارومیه توسط مرزبانان شناسایی، دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده هنگ مرزی ارومیه با بیان اینکه در اجرای طرح انسداد نوار مرزی و نمایش اقتدار مرزبانان و رسیدن به امنیت پایدار، نیروهای مرزی تمام تلاش خود را می‌کنند، افزود: دستگیری این تعداد اتباع خارجی نیز نشان از تلاش‌ها در این زمینه‌ است.

این مسئول با اشاره به تلاش مرزبانان برای جلوگیری از هر نوع تحرک در مرزهای ارومیه، خاطرنشان کرد: امنیت مرزها در اولویت برنامه کاری هنگ مرزی قرار دارد و از همه لحاظ آماده برخورد با هرگونه قانون‌شکنی در مرزها هستیم.

علیپور با استفاده از ابزارهای نوین در کنترل مرزها، ادامه داد: مرزبانی ارومیه در راستای انجام هر چه بهتر امور محوله از ابزارهای الکترونیکی و به روز استفاده کرده و در بخش‌های مختلف نیز به موفقیت رسیده است.

وی اظهار داشت: هنگ مرزی ارومیه با اشرار، قاچاقچیان و افرادی که بخواهند از راه غیرقانونی در مرزها فعالیت داشته و یا از مرزهای استان عبور کنند به شدت برخورد کرده و در این راستا اغماضی وجود نخواهد داشت.