آیا تراکتورسازی کارگزینی وظیفه دارد؟/ اردوی تراکتور چرا لغو شد؟
آیا تراکتورسازی کارگزینی وظیفه دارد؟/ اردوی تراکتور چرا لغو شد؟

اویاقلیق : کسانی که به خدمت مقدس سربازی نائل آمده اند و این دوران مقدس را پشت سر نهاده اند ، می دانند این دوره  با اینکه دوره سختی است ولی آموزه های ارزشمندی به همراه دارد که به سختی های خاص این دوره می ارزد. یکی از سختی های خاص این دوره ، سر […]

۱۳۹۴۰۲۲۵۰۰۰۲۶۴_PhotoAباویاقلیق : کسانی که به خدمت مقدس سربازی نائل آمده اند و این دوران مقدس را پشت سر نهاده اند ، می دانند این دوره  با اینکه دوره سختی است ولی آموزه های ارزشمندی به همراه دارد که به سختی های خاص این دوره می ارزد.
یکی از سختی های خاص این دوره ، سر و کله زدن با با مسئول کارگزینی ، مخصوصا کارگزینی وظبفه است. وقتی یک سرباز می خواهد یک نامه یا بهتر بگویم معرفی نامه جهت ارائه به یک اداره و یا حتی جهت اخذ گواهینامه رانندگی بگیرد باید چندین و چند بار به اداره کارگزینی پادگان مربوطه مراجعه کرده و خواسته اش را پیگیری کند .
نکته ی  جالب این است که آیا تراکتورسازی هم با اینهمه سرباز که جذب تیم کرده است ، کارگزینی وظیفه دارد؟
کارگزینی وظیفه در پادگانها مسئولیت جذب ، سازماندهی و ارائه خدمات اداری به به پرسنل وظیفه را دارد. تراکتور سازی هم با تیم نظامی که راه انداخته است حتما نیازمند یه اداره قوی است تا با راه اندازی یک کارگزینی وظیفه در داخل باشگاه ،مشکل اخذ مجوز برای خروج بازیکنان سرباز ، دوباره بر سر این تیم نیاید.
سالهای قبل هم در بازیهای آسیایی این تیم شاهد مشکلاتی برای صدور مجوز خروج بازیکنان سرباز از کشور بوده ایم که از امسال نیز به احتمال قوی به علت ناپدید شدن مهرداد پولادی در خارج از کشور این سخت گیری ها بیشتر نیز خواهد شد.
چنانچه اطلاع دارید ، اردوی تراکتوریها که قرار بود ، تیر ماه در ترکیه برگزار شود ، بعد از چندین بار تاخیر ، به علت مشکل در صدور مجوز خروج بازیکنان سرباز از کشور لغو گردیده است و با لغو این اردو، تراکتوری ها قرار است راهی تهران شوند و اردوی خود را در این شهر برپا کنند.

شایان ذکر است بازیکنان سرباز این تیم که جزو  بازیکنان اصلی این تیم نیز به شمار می آیند  به ترتیب زیر می باشند.

۱- شجاع خلیل زاده ۲-  علی حمودی ۳-  سینا عشوری ۴-  سامان نریمان جهان ۵- شاهین ثاقبی۶ –  فرید بهزادی کریمی ۷ – پیمان کشاورز ۸ –  سعید آقایی ۹ –  احمد عبدالله زاده  ۱۰-  سروش رفیعی ۱۱ –  بختیار رحمانی   ۱۲- محمد رضا اخباری