خیرآباد زنجان با منفی ۱۲درجه به عنوان سومین ایستگاه سرد کشور ثبت شد
خیرآباد زنجان با منفی ۱۲درجه به عنوان سومین ایستگاه سرد کشور ثبت شد

سونا صرفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم گرماب از توابع این استان نیز طی ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۹ درجه زیر صفر شب سردی را سپری کردند و به جز آببر در شهرستان طارم، اغلب مناطق این استان وضعیت مشابهی داشتند.وی اظهار کرد: کمینه و بیشینه دمای شهر […]

سونا صرفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم گرماب از توابع این استان نیز طی ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۹ درجه زیر صفر شب سردی را سپری کردند و به جز آببر در شهرستان طارم، اغلب مناطق این استان وضعیت مشابهی داشتند.
وی اظهار کرد: کمینه و بیشینه دمای شهر زنجان در مدت یاد شده بین منفی ۶ و پنج درجه بالای صفر بوده و دمای فعلی آن نیز منفی ۶ درجه است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش نشان می دهد.
صرفی افزود: با توجه به پیش بینی انجام شده دمای هوا از روز دوشنبه هفته جاری سه درجه افزایش خواهد یافت و کمینه دمای شهر زنجان به چهار درجه زیر صفر خواهد رسید.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان خاطرنشان کرد: وضعیت جوی امروز این استان قسمتی ابری در بعدازظهر با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی شده که همین روند نیز برای روز دوشنبه حاکم است.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، هم اکنون این اداره کل ۶۰ ایستگاه هواشناسی در استان دارد که از این تعداد ۳۰ ایستگاه بصورت خودکار اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری می کند.
۷۳۲۰/۶۰۸۵
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار : رویا رفیعی