هلال احمر زنجان به ۶۹ بازمانده در راه امداد رسانی کرد
هلال احمر زنجان به ۶۹ بازمانده در راه امداد رسانی کرد

شهرام میرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: جمعیت هلال‌احمر استان زنجان به ۲۴ خودرو که به علت بارش برف و کولاک در محور ابهر به خدابنده دچار مشکل شده بودند امدادرسانی کرد و در این میان به ۴۸ بازمانده درراه خدمات امدادی ارائه شد.  مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: جمعیت هلال‌احمر استان […]

شهرام میرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: جمعیت هلال‌احمر استان زنجان به ۲۴ خودرو که به علت بارش برف و کولاک در محور ابهر به خدابنده دچار مشکل شده بودند امدادرسانی کرد و در این میان به ۴۸ بازمانده درراه خدمات امدادی ارائه شد. 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: جمعیت هلال‌احمر استان زنجان به هفت خودرو با ۲۱ نفر در محور زنجان به طارم گردنه سولی چای امدادرسانی کردند و  در این امدادرسانی‌ها چهار تیم با بیش از ۱۰ امدادگر فعالیت داشتند.

وی از استقرار ۱۰ پایگاه امداد و نجات در جاده‌های استان زنجان خبر داد و یادآور شد: در این پایگاه‌ها امدادگران ماهر  و آموزش‌دیده و توانمند حضور دارند. 

میرزایی افزود: آموزش‌های امداد و نجات برای روستاییان در دستور کار است و برنامه‌ریزی‌های لازم در این راستا صورت می‌گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان تصریح کرد: در راستای گسترش آموزش‌های امداد و نجات بین اقشار مختلف، برنامه‌های آموزشی متعددی در طول سال داریم.

میرزایی به اجرای طرح خادم اشاره کرد و افزود: آموزش طرح خادم به‌صورت منزل‌به‌منزل یکی از طرح‌هایی است که به‌زودی اجرای آن آغاز می‌شود و استان زنجان باید در ارائه آموزش‌های همگانی و کمک‌های اولیه قطب برتر کشور باشد.