همه اردبیل زیر صفر درجه
همه اردبیل زیر صفر درجه

اداره کل هواشناسی اردبیل روز شنبه اعلام کرد که با حاکم شدن هوای سرد در استان دمای هوا در فرودگاه اردبیل به ۱۱ درجه زیر صفر ، شهرستان های نمین و اردبیل به ۷ درجه زیر صفر ، سرعین و خلخال به ۶ درجه زیر صفر ، نیر ۵ درجه زیر صفر ، مشگین شهر […]

اداره کل هواشناسی اردبیل روز شنبه اعلام کرد که با حاکم شدن هوای سرد در استان دمای هوا در فرودگاه اردبیل به ۱۱ درجه زیر صفر ، شهرستان های نمین و اردبیل به ۷ درجه زیر صفر ، سرعین و خلخال به ۶ درجه زیر صفر ، نیر ۵ درجه زیر صفر ، مشگین شهر به ۴ درجه زیر صفر ، پارس آباد ، گرمی و کوثر نیز به یک درجه زیر صفر رسید.
بیله سوار مغان تنها شهرستان استان بود که دمای یک درجه بالای صفر را در صبح امروز تجربه کرد.
روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل نیز به خاطر برودت هوا مقطع پیش دبستانی را روز شنبه در شهرهای اردبیل ، هیر ، خلخال و شاهرود تعطیل اعلام کرد.
بارش برف و باران تا بامداد روز شنبه در بیشتر شهرستان های استان اردبیل ادامه داشت اما از صبح این روز بتدریج متوقف و یا در حال توقف می باشد.
مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل استان اردبیل نیز روز شنبه اعلام کرد که تمام جاده های استان باز بوده و رفت و آمد در آنها جریان دارد.
بر اساس اعلام این مرکز پدیده جوی حاکم بر جاده های استان آسمانی نیمه ابری همراه با وزش باد می باشد.
به رانندگانی که قصد تردد در جاده های کوهستانی استان اردبیل را دارند توصیه شده که وسایط نقلیه خود را به زنجیر چرخ و دیگر تجهیزات ایمنی مجهز کنند.
اداره کل هواشناسی استان اردبیل پیش بینی کرد که با گذر این سامانه از امروز شنبه بارندگی ها در استان قطع شده اما هوای سرد تا روز یکشنبه در منطقه ماندگار خواهد شد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
۶۰۱۶/۶۰۱۸