مسابقات شطرنج قهرمانی آذربایجان غربی در ارومیه پایان یافت
مسابقات شطرنج قهرمانی آذربایجان غربی در ارومیه پایان یافت

دبیر هیات شطرنج آذربایجان غربی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات در رده آزاد با حضور ۱۸ تیم از سراسر استان و با هدف انتخاب قهرمان لیگ استانی برگزار شد.مجید مرادی ادامه داد: در بخش تیمی هیات شطرنج سلماس در رده اول، هیات شطرنج ارومیه در رده دوم و […]

دبیر هیات شطرنج آذربایجان غربی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات در رده آزاد با حضور ۱۸ تیم از سراسر استان و با هدف انتخاب قهرمان لیگ استانی برگزار شد.
مجید مرادی ادامه داد: در بخش تیمی هیات شطرنج سلماس در رده اول، هیات شطرنج ارومیه در رده دوم و تیم یاران از ارومیه در رده سوم ایستادند.
وی افزود: در بخش انفرادی نیز مجتبی ترازوی دل و حسین منصوبی هر دو از سلماس و ایرج مخبری از ارومیه رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
وی افزود: این مسابقات در هفت دور به روش سوئیسی تیمی برگزار می شود که دورهای پنجم، ششم و هفتم آن در روزهای نهم و دهم آذر ماه جاری در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، شطرنج از جمله مسابقات فکری است که به علت نیاز به ابزار کم و ارزان بودن دارای علاقه مندان بسیاری در کشور و آذربایجان غربی است.
۸۱۳۵/ ۲۰۹۳ ** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: صابر چهرقانی