قیدار و خیرآباد با منفی ۸ درجه سردترین ایستگاههای استان در ۲۴ گذشته
قیدار و خیرآباد با منفی ۸ درجه سردترین ایستگاههای استان در ۲۴ گذشته

سونا صرفی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شهروندان زنجانی نیز طی ۲۴ ساعت گذشته هوای سردی را سپری کردند و دمای هوا به منفی ۶ درجه زیر صفر رسید که دمای کنونی نیز پنج درجه زیر صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۶ درجه کاهش نشان می […]

سونا صرفی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شهروندان زنجانی نیز طی ۲۴ ساعت گذشته هوای سردی را سپری کردند و دمای هوا به منفی ۶ درجه زیر صفر رسید که دمای کنونی نیز پنج درجه زیر صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۶ درجه کاهش نشان می دهد.
وی اظهار کرد: بر این اساس سرما طی امروز و فردا در این استان حاکم است و از اواسط هفته جاری قدری از شدت سرما کاسته خواهد شد.
صرفی خاطرنشان کرد: سامانه بارشی که طی چند روز گذشته در مناطق مختلف این استان مستقر بود ، بارش های پراکنده ای از برف و باران به دنبال داشت و امروز بطور کامل خارج می شود.
وی بیان کرد: در مجموع بجز آبیر طارم در تمامی شهرهای این استان دمای هوا بین چهار تا هفت درجه کاهش یافته و در مقایسه با چند روز گذشته کاهش دارد.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، هم اکنون این اداره کل ۶۰ ایستگاه هواشناسی در استان دارد که از این تعداد ۳۰ ایستگاه بصورت خودکار اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری می کند.
۷۳۲۰/۸۰۶۸
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار: اسماعیل جهانبخش