نابودی داعش پیش زمینه ای برای ریشه کن شدن رژیم صهیونیستی است
نابودی داعش پیش زمینه ای برای ریشه کن شدن رژیم صهیونیستی است

حجت الاسلام محمد خان بابایی در خطبه های نماز جمعه این هفته نوشین شهر با اشاره به رمز پیروزی جبهه مقاومت و اضمحلال گروهک تکفیری داعش در بوکمال سوریه، افزود: توکل به خدا، اعتقاد به امدادهای غیبی، اطاعت از ولایت و رهبری، اقدام و عمل و نترسیدن از امکانات و تجهیزات دشمن و از همه […]

حجت الاسلام محمد خان بابایی در خطبه های نماز جمعه این هفته نوشین شهر با اشاره به رمز پیروزی جبهه مقاومت و اضمحلال گروهک تکفیری داعش در بوکمال سوریه، افزود: توکل به خدا، اعتقاد به امدادهای غیبی، اطاعت از ولایت و رهبری، اقدام و عمل و نترسیدن از امکانات و تجهیزات دشمن و از همه مهمتر داشتن روحیه ایثار وشجاعت از رموز پیروزی این جبهه است.
وی با بیان اینکه بسیج شجره طیبه صالحین است، اظهار کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی با درایت و تیزبینی این شجره را برای نجات اسلام از بن بست ها طراحی کردند.
امام جمعه نوشین شهر با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری از بسیج گفت: اگر در کشور همه چیز داشتیم و پشتوانه عظیمی بنام بسیج نداشتیم در حقیقت چیزی وجود نداشت.
وی گفت: حفظ روحیه بسیجی، حضور به هنگام در صحنه های مختلف نظام، اطاعت از ولایت و پیوند مستحکم با دین و حضور در مساجد رمز ماندگاری بسیج می باشد که باید هرچه بیشتر تقویت شود.
حجت الاسلام خان بابایی ادامه داد: بسیج همیشه در صحنه های نیازمند و حساس کشور حضور دارد و همین مسئله را به طور ملموس در زلزله اخیر کرمانشاه دیدیم که دولت و مردم با عزم جدی به بازسازی مناطق زلزله زده اقدام کردند تا مردم بی پناه این مناطق از گزند سرما و بیماری ها در امان باشند.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا نوشین‌ شهر در ۲۵ کیلومتری شهر ارومیه و در جادهٔ ارومیه به سلماس قرار دارد.
۸۱۳۵ / ۲۰۹۳ **خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: صابر چهرقانی