۷۰۰ تاکسی درون شهری زنجان به کارتخوان تجهیز شده اند
۷۰۰ تاکسی درون شهری زنجان به کارتخوان تجهیز شده اند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، طی چند ماه گذشته مسئولان شهرداری زنجان از تجیهز تاکسی های شهر زنجان به تجهیز کارتخوان ها سخن گفتند و اما این برنامه آنگونه که باید و شاید پیشرفت مطلوبی نداشته و با موانعی مواجه بوده است.مهدی مهاجری روز جمعه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، طی چند ماه گذشته مسئولان شهرداری زنجان از تجیهز تاکسی های شهر زنجان به تجهیز کارتخوان ها سخن گفتند و اما این برنامه آنگونه که باید و شاید پیشرفت مطلوبی نداشته و با موانعی مواجه بوده است.
مهدی مهاجری روز جمعه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون تعدادی از تاکسی های درونشهری زنجان به دستگاه کارتخوان تجهیز شده اند و این تعداد آمار تفاوت چندانی با ماههای گذشته نداشته است.
وی اظهار کرد: بروز وقفه ای موجب شد این برنامه با کندی به حرکت خود ادامه دهد و در این میان با گفت و گوهای انجام گرفته شرکت مربوطه قول مساعد داده شد که نسبت به تجهیز بقیه تاکسی ها اقدام شود.
مهاجری افزود: بر این اساس نمی توان با تعداد فعلی تاکسی هایی که دستگاههای کارتخوان دریافت کرده اند، همه رانندگان را به انجام استفاده آن در شهر ملزم کرد.
وی بیان کرد: همه رانندگان تاکسی خواستار اجرای این طرح هستند، چرا که علاوه بر رفع مشکلات بهداشتی ناشی از پرداخت های نقدی صرفه چویی زمان را نیز بدنبال دارد.
سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری زنجان ادامه داد: یکی از موانع مهم اجرای این طرح توزیع نشدن کافی کارت شهروندی است که چندان در بین مردم نهادینه نشده است.
وی خاطر نشان کرد: با احتساب جمعیت ۴۰۰ هزار نفری جمعیت شهر زنجان فقط ۴۰ هزار فقره کارت شهروندی صادر شده که جوابگوی استفاده کنندگان نیست و دراین ارتباط اقدامات موثرتری انجام گیرد.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، هم اکنون ۲ هزا رو ۵۰۰ دستگاه تاکسی در شهر زنجان وجود دارد که از این تعداد ۷۰۰ دستگاه ان فرسوده هستند.
۷۳۲۰/۸۰۶۸
خبرنگار : اعظم شامی*** انتشار : اسماعیل جهانبخش