رد رشوه یک میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس پلیس راه استان زنجان
رد رشوه یک میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس پلیس راه استان زنجان

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛سرهنگ اردشیرجهانفر رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گفت: ماموران پلیس راه استان، در حین اجرای طرح‌های ترافیکی و کنترل خودرو‌های عبوری در اتوبان “زنجان – قزوین “، یک دستگاه کامیون را به علت نداشتن بارنامه و حمل بار احشام […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛سرهنگ اردشیرجهانفر رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گفت: ماموران پلیس راه استان، در حین اجرای طرح‌های ترافیکی و کنترل خودرو‌های عبوری در اتوبان “زنجان – قزوین “، یک دستگاه کامیون را به علت نداشتن بارنامه و حمل بار احشام توقیف کردند.

وی افزود: راننده خودرو جهت گریز از مجازات قانونی، به ماموران پلیس راه زنجان – قزوین، پیشنهاد یک میلیون ریالی رشوه را می‌دهد که با صحت عمل و عزت نفس و کرامت انسانی این ماموران وظیفه شناس، رشوه پیشنهادی رد و خودرو به پارکنیگ منتقل شد.
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان زنجان تاکید کرد: متهم به همراه صورتجلسه پیشنهاد رشوه، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ جهانفر در پایان از شهروندان خواست؛ شکایات، پیشنهاد، تقدیر و تشکر خود را در خصوص عملکرد کارکنان پلیس راه استان با دفتر نظارت همگانی (سامانه ۱۹۷) در میان بگذارند.