پیاده‌روی اربعین، خار چشم دشمنان اسلام شده است
پیاده‌روی اربعین، خار چشم دشمنان اسلام شده است

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام «سیدیعقوب موسوی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با اشاره به مناسبت‌های این هفته، گفت: ۱۹ آبان مصادف با روز جهانی علم در خدمت صلح و دوستی است. وی ادامه داد: ۲۳ آبان‌ماه نیز مصادف با روز پیشگیری از بیماری دیابت و هفته بیماران […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام «سیدیعقوب موسوی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با اشاره به مناسبت‌های این هفته، گفت: ۱۹ آبان مصادف با روز جهانی علم در خدمت صلح و دوستی است.

وی ادامه داد: ۲۳ آبان‌ماه نیز مصادف با روز پیشگیری از بیماری دیابت و هفته بیماران کلیوی است که امید است هیچ مسلمانی به این دو بیماری مبتلا نشود.

امام جمعه موقت زنجان یادآور شد: ۲۴ آبان‌ماه مصادف با رحلت عالم بزرگ آیت‌الله سید محمدحسین طباطبایی است که کتاب تفسیر المیزان را نوشته است.

وی در ادامه با بیان این‌که موضع‌گیری رئیس‌جمهور آمریکا، انسان را به حیرت وا می‌دارد، چون هر کسی که فکر سالم و رفتار درستی داشته باشد متوجه می‌شود که ترامپ با این رفتارها می‌خواهد در جهان تنش ایجاد کند، تصریح کرد: ترامپ، ایران و نهضت حزب‌الله و این مردمان باتقوا و جوانان آگاه را تروریست معرفی می‌کند، این در حالی است که همه می‌دانند آمریکا اهل سازش و مذاکره نیست.

امام جمعه موقت زنجان افزود: آمریکا می‌خواهد از ما بهره برده و از ملت و منابع ما بهره‌برداری کند که ملت ما دو راه در پیش دارد که یا نوکر به تمام معنای آمریکا شود و یا مانند سرور آزادگان و سالار شهیدان که در روز عاشورا حماسه آفریدند،در مقابل ظلم و ستم آمریکا به پا خیزد و زیر بار ستم آمریکا نرود. ما در مقام جنگ و مخاصمه با هیچ ملتی نیستیم اما زیر بار ذلت هم نمی‌رویم.

وی با اشاره به این‌که امسال نیز مانند سال گذشته از همه کشورهای مسلمان راهی نجف و کربلا شده‌اند، خاطرنشان کرد: اصل هدف حسینی بودن در عمل و رفتار و گفتار است و امسال نیز ۲۵ میلیون نفر عاشق امام حسین(ع) در کربلا هستند که از این میان بالغ بر ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ایرانی هستند و خار چشم دشمنان اسلام شده‌اند.

انتهای پیام