بهبود شاخص های توسعه ای آذربایجان غربی نیازمند تلاش شبانه روزی مدیران است
بهبود شاخص های توسعه ای آذربایجان غربی نیازمند تلاش شبانه روزی مدیران است

حجت الاسلام عسگر دیرباز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: هنوز مناطقی در استان وجود دارد که از عقب ماندگی در رنج هستند و با نداشتن هزینه لازم برای ادامه تحصیل، مجبور به ترک تحصیل می شوند.وی اضافه کرد: حل مشکلات اقتصادی، کشاورزی، بهداشتی و بیکاری در آذربایجان غربی […]

حجت الاسلام عسگر دیرباز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: هنوز مناطقی در استان وجود دارد که از عقب ماندگی در رنج هستند و با نداشتن هزینه لازم برای ادامه تحصیل، مجبور به ترک تحصیل می شوند.
وی اضافه کرد: حل مشکلات اقتصادی، کشاورزی، بهداشتی و بیکاری در آذربایجان غربی در اولویت برنامه های کاری مدیران قرار گیرد.
وی اظهار کرد: راه های مواصلاتی برخی شهرستان های آذربایجان غربی از جمله مسیر تکاب – شاهین دژ وضعیت نامناسبی دارد و نیازمند توجه جدی است.
وی با تسلیت شهادت مرزبانان در هفته گذشته در آذربایجان غربی ادامه داد: تا موقعی که شهادت به عنوان یک ارزش در جامعه ما و در بین فرزندان غیور این سرزمین شناخته می شود، کشور ما همچنان سربلند و با اقتدار بیشتر به راه خود ادامه می دهد.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: این روزها شاهد این هستیم که ایادی کفر و قدرت‌های جهانی در تلاش هستند قدرت موشکی جمهوری اسلامی را به عنوان یک خطر در منطقه مطرح کنند، در حالی که قدرت ایمان مردم نظام جمهوری اسلامی ایران است که تکیه گاه و بالاترین قدرت مردم مسلمان است.
حجت الاسلام دیرباز گفت: اساس قدرت در جمهوری اسلامی، ایمان و ولایت است و تا زمانی که ما پشتیبان ولایت و نظام و در خط ولایت هستیم قدرت ما همچنان پابرجاست و دنیا از این قدرت ایمان جمهوری اسلامی لرزه بر اندامش می افتد.
وی افزود: پشتیبان ما امام زمان (عج) است و تا موقعی که در مسیر امام زمان تلاش می کنیم با عنایت آن حضرت، اقتدار و قدرت مردم افزایش می یابد.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا نماز جمعه این هفته به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و با حضور پر شور مردم در مصلی امام خمینی ره ارومیه برگزار شد.
۸۱۳۵/۲۰۹۳ ** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: صابر چهرقانی