اجتماع ۲۵ میلیونی زائران حسینی در کربلا خاری در چشم دشمنان است
اجتماع ۲۵ میلیونی زائران حسینی در کربلا خاری در چشم دشمنان است

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، حجت لاسلام سید یعقوب موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان افزود: حضور میلیونی زائران در نجف تا کربلا صحنه ای از دلدادگی و عشق به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را در جهان به نمایش گذاشت.وی یادآوری کرد: حسینی بودن صرفا به […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، حجت لاسلام سید یعقوب موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان افزود: حضور میلیونی زائران در نجف تا کربلا صحنه ای از دلدادگی و عشق به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را در جهان به نمایش گذاشت.
وی یادآوری کرد: حسینی بودن صرفا به رنج مسافرت و فشار جسمی و روحی نیست بلکه، اصل هدف باید در عمل، رفتار و گفتار حسینی وار باشد و این عمل ارزش فراوانی دارد.
حجت الاسلام موسوی همچنین با اشاره به موضع گیری اخیر رئیس جمهوری آمریکا ادامه داد: موضع گیری ترامپ با چنین حرکات، رفتار و گفتار هیچ شک و تردیدی نیست که این موجود سخیف و کم عقل، از خرد بی بهره است.
وی اظهار کرد: فردی که دارای عقل سالم و تفکر صحیح باشد، چنین حرکات و گفتار و رفتاری از او به دور است و رئیس جموری آمریکا با این سخنان سخفیف می خواهد دنیا را به تشنج بکشاند.
امام جمعه موقت زنجان گفت: ترامپ ملت ایران و حزب الله لبنان را تروریسم معرفی کرد که از دیوانگی او حکایت دارد.
وی ابراز کرد: هر چند مسئولین مملکت نیز مقداری با این موضوع با تسامح و ملاحظه رفتار می کنند اما همگان چه دوست و دشمن به این موضوع واقف شدند که آمریکا اهل سازش و مذاکره نیست.
حجت الاسلام موسوی افزود: آمریکا و کشورهای استکباری از ما راضی نخواهد شد مگر اینکه نوکری و ذلت را قبول کنیم.
وی اظهار کرد: این در حالی است که در رگهای شیعیان، خون حسین جریان دارد و هرگز زیر بار زورگویی و ذلت دشمنان نخواهیم رفت.
امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: دومین دور گفت و گوی سه جانبه روسای جمهور ایران، روسیه و آذربایجان هفته گذشته در تهران برگزار شد که دور اول این گفت و گوها سال ۲۰۱۶ در باکو پایتخت آذربایجان برگزار شده بود.
وی خاطرنشان کرد: پیروی از فرامین رهبر عالم و فرزانه موجب شده که کشور از گزند و توطئه های دشمنان مصون باشد.
۷۳۲۰/۶۰۸۵
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی