فعالیت ۱۵ موسسه پزشکی غیرمجاز در اردبیل متوقف شد
فعالیت ۱۵ موسسه پزشکی غیرمجاز در اردبیل متوقف شد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، حسین نجف زاده ظهر جمعه در حاشیه بررسی تخلفات بهداشتی و درمانی در اردبیل طی گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: از این تعداد ۱۱ موسسه غیرمجاز توسط افراد فاقد صلاحیت دایر شده بود. وی افزود: علاوه بر این چهار موسسه نیز توسط متخصصان فاقد […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، حسین نجف زاده ظهر جمعه در حاشیه بررسی تخلفات بهداشتی و درمانی در اردبیل طی گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: از این تعداد ۱۱ موسسه غیرمجاز توسط افراد فاقد صلاحیت دایر شده بود.

وی افزود: علاوه بر این چهار موسسه نیز توسط متخصصان فاقد پروانه کار فعالیت خود را آغاز کرده بود که به دلیل تخلف قانونی از ادامه فعالیت ممانعت شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با اشاره به پلمپ تمامی مؤسسات غیرمجاز اضافه کرد: علاوه بر این ملزومات مورد استفاده مؤسسات نیز جمع‌آوری شد.

وی به تشکیل و بررسی ۹۷۹ فقره پرونده جرایم بهداشتی، دارویی و درمانی در هفت ماهه نخست سال اشاره و تأکید کرد: عمده پرونده‌ها مؤسسات غیرمجاز، کالاهای غیربهداشتی و قاچاق بوده است.

نجف زاده تصریح کرد: در حوزه تخلفات بهداشتی تعداد پرونده‌ها در هفت ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد کاهش یافته است.