اجتماع میلیونی اربعین نماد اتحاد بی پایان جامعه اسلامی است
اجتماع میلیونی اربعین نماد اتحاد بی پایان جامعه اسلامی است

حجت الاسلام محمد خلیل پور روز پنجشنبه در آیین عزاداری اربعین حسینی در شهرداری ارومیه افزود: با وجود وسعت بسیار زیاد این همایش میلیونی که طبق برخی آمار به بیش از ۲۰ میلیون نفر نیز می رسد، پوشش رسانه ای قابل قبولی از این حرکت عظیم در دنیا شاهد نیستیم که نشان دهنده بغض غول […]

حجت الاسلام محمد خلیل پور روز پنجشنبه در آیین عزاداری اربعین حسینی در شهرداری ارومیه افزود: با وجود وسعت بسیار زیاد این همایش میلیونی که طبق برخی آمار به بیش از ۲۰ میلیون نفر نیز می رسد، پوشش رسانه ای قابل قبولی از این حرکت عظیم در دنیا شاهد نیستیم که نشان دهنده بغض غول های رسانه ای و نظام سلطه از این نهضت بی نظیر است.
وی اضافه کرد: رسانه های دنیای اسلام باید همه توان خود را برای انعکاس راهپیمایی اربعین و عزاداری میلیونی شیعیان به دنیا به کار گیرند تا بتوانند پیام این حرکت عظیم را به جهانیان برسانند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام در پی خاموش کردن آتش عشق و ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت هستند، اظهار کرد: آموزه های دینی ما بر زیارت اربعین تاکید دارند و این زیارت پرشور نوظهور نیست.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، در این آیین مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، به مرثیه سرایی پرداخته و حاضران نیز در سوگ شهدای کربلا اشک ماتم ریختند.
امروز /پنجشنبه/ ۲۰ ماه صفر و اربعین سرور و سالار شهیدان است که همزمان با این روز، عزاداری های حسینی در سراسر آذربایجان غربی برگزار شد.
۸۱۳۷/۲۰۹۳ ** خبر: سیده فاطمه سجادی ** انتشار: صابر چهرقانی