فوتبال زیبا و مالکانه امتیاز ندارد/گاندوهای اصفهان طلسم شکنی کردند!
فوتبال زیبا و مالکانه امتیاز ندارد/گاندوهای اصفهان طلسم شکنی کردند!
تراکتور تبریز، درحالی چهارمین باخت، در هشتمین بازی فصل خود را برابر ذوب آهن تجربه کرد که هیچ نشانی از تیم بازنده و مستحق شکست در نصف جهان را نداشت.

اویاقلیق: تراکتور تبریز، درحالی چهارمین باخت، در هشتمین بازی فصل خود را برابر ذوب آهن تجربه کرد که هیچ نشانی از تیم بازنده و مستحق شکست در نصف جهان را نداشت.

شاگردان خمز که در بازی امشب برابر ذوب آهن میزبان، تیمی سراسر هجومی، برتر و مالک بی چون و چرای زمین بودند، علی رغم شایستگی تمام، بازی را به حریف خود واگذار کردند تا بار دیگر ثابت شود که به بازی خوب و مالکانه امتیازی نمی دهند و اگر از موقعیت های بی شمار و متعدد خود استفاد نکنی، ناگزیر از تسلیم شدن برابر حریف هستی!

این باخت در شرایطی نصیب تی تی ها شد که تراکتوری ها در بازی هفته قبل خود در تبریز نیز، علی رغم ارائه بازی کاملا برتر، مغلوب شمس آذر تازه لیگ برتری شده شدند تا دو شکست متوالی، این تیم را از جمع سه تیم بالای جدول دور کند.

پیروزی در جدال برابر ذوب آهن اصفهان که مسابقه ای مهم و شش امتیازی برای هر دو تیم محسوب می شد، می توانست تراکتور را علی رغم باخت هفته قبل، با فاصله ای مطمئن به لحاظ امتیازی، همچنان در رده سوم جدول رده بندی و بالاتر از ذوب آهن و نیز، آلومینیوم اراک که این هفته به استقلال تهران باخت قرار دهد و حاشیه امنی قابل اتکاء در ادامه لیگ برای این تیم ایجاد کند.

جدای از بازی برتر تراکتور در دو بازی اخیر و فارغ از شکست های ثبت شده برای این تیم، از بین رفتن استحکام خط دفاعی و دروازه تراکتور در دوبازی اخیر است، خطوطی که در ۴ بازی پیش از این، بدون دریافت حتی یک گل، آماری فوق العاده برجای گذاشته بود اما حالا تنها در دو بازی، ۴ گل دریافت کرده است.

موضوع دیگر، بی دقتی خط حمله و سردرگمی تراکتوری ها در زدن ضربات آخر در بازی امشب برابر ذوب آهن بود، اتفاقی که در صورت دقت بیشتر مهاجمان، دست کم می توانست مانع از شکست این تیم در اصفهان شود.

به هر تقدیر تی تی ها، این بار نیز باخت را تجربه کردند تا نگرانی ها نزد هواداران این تیم افزایش یابد.

نباید فراموش کرد که بر اساس قانون فوتبال، هیچ امتیازی به بازی خوب و زیبا تعلق نمی گیرد، به نظر می رسد، خمز و دستیاران او باید تجدید نظری فنی در روند بازی و نتیجه گیری تراکتور انجام دهند تا این تیم بار دیگر به روزهای خوش خود بازگردد.