آشکارسازی ۵۰ نقطه دارای تصادف در جاده های زنجان
آشکارسازی ۵۰ نقطه دارای تصادف در جاده های زنجان

جواد یوسفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان اقدام به شناسایی ۱۲۰ نقطه دارای تصادف در جاده های این استان کرد.وی تاکید کرد: این تعداد نقاط همراه با تصویر و دلایل به سازمان راهداری و حمل و نقل ارسال شد که […]

جواد یوسفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان اقدام به شناسایی ۱۲۰ نقطه دارای تصادف در جاده های این استان کرد.
وی تاکید کرد: این تعداد نقاط همراه با تصویر و دلایل به سازمان راهداری و حمل و نقل ارسال شد که از این تعداد ۹۷ مورد نقطه پرتصادف در این سازمان مورد تایید قرار گرفت.
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: از ۹۷ نقطه دارای تصادف در جاده های این استان، ۴۷ نقطه پرتصادف و ۵۰ نقطه نیز دارای تصادف عادی معرفی شد.
یوسفی تاکید کرد: در حال حاضر همه ۵۰ نطقه دارای تصادف عادی با نصب علائم و تابلوهای ایمنی، خط ‌کشی، نصب تابلوهای فسفری، چراغ چشمک ‌زن و شیارهای طولی و عرضی آشکارسازی شده است.
به گفته یوسفی، از ۴۷ نقطه پرتصادف در جاده های استان زنجان ۲۰ پروژه در دست اجرا برای رفع تصادف خیز بودن قرار دارد که برخی از آن نیازمند احداث پل های زیرگذر و هزینه بر است.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به ۲۰ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه‌های زنجان – تبریز و زنجان – قزوین و ۶۲ دستگاه تردد شمار در همه مسیرهای ارتباطی استان است.
استان زنجان پنج هزارو ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این مقدار، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.
۷۳۲۵/۸۰۶۸
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش