آغاز مجدد فعالیت ۶ واحدتولیدی در زنجان
آغاز مجدد فعالیت ۶ واحدتولیدی در زنجان

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، اسدالله درویش امیری صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: در ستاد کارگروه تسهیل و موانع تولید به بحث مشکلات واحدهای تولیدی استان پرداخته می‌شود که تاکنون برکات خوبی هم از این جلسه فراهم‌شده است. وی اظهار کرد: طی ۸ ماهه سال جاری ۶ واحد تولیدی […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، اسدالله درویش امیری صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: در ستاد کارگروه تسهیل و موانع تولید به بحث مشکلات واحدهای تولیدی استان پرداخته می‌شود که تاکنون برکات خوبی هم از این جلسه فراهم‌شده است.

وی اظهار کرد: طی ۸ ماهه سال جاری ۶ واحد تولیدی در استان زنجان که به علت مشکلات تعطیل‌شده بودند با پرداخت تسهیلات وارد چرخه تولید شدند. 

استاندار زنجان گفت: طی سال ۹۲ بسیاری از واحدهای تولیدی کشور و استان در شرایط تعطیلی بودند ولی با فعالیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و طرح رونق اقتصادی بسیاری از واحدهای به شرایط مناسبی رسیدند و در سال جاری نیز این حمایت‌ها با جدیت بیشتری ادامه خواهد داشت.

درویش امیری تأکید کرد: عزم دولت برای حل مشکلات واحدهای تولیدی بسیار خوب است و دولت اهتمام جدی به کاهش مشکلات واحدهای تولیدی در کشور دارد.

وی همکاری دستگاه‌های اجرایی با واحدهای تولیدی را بسیار خوب اعلام کرد و یاد آور شد: اهتمام مدیران دولتی در راستای تسهیل شرایط به نفع تولید و اقتصاد استان بوده است.

استاندار زنجان گفت: خوشبختانه طی سال جاری و سال گذشته مشکلات بسیاری از واحدهای تولیدی که به دلایل مختلف تعطیل‌شده بودند با برنامه‌ریزی و مدیریت درست وارد چرخه تولید شدند و تاکنون هم توفیقات خوبی در این زمینه در استان زنجان حاصل‌شده است.