۲۳۰ پروژه دستگاه های دولتی زنجان به بخش خصوصی واگذار شد
۲۳۰ پروژه دستگاه های دولتی زنجان به بخش خصوصی واگذار شد

شهرام طهماسبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: ظرفیت های قانونی بسیاری برای واگذاری پروژه های نیمه کاره دستگاه های دولتی پیش بینی شده است که از مهمترین آنها می توان به ماده ۸۸ و ۲۷ قانون الحاق و بند الف ماده ۲۲۴ قانون برنامه پنجم توسعه اشاره کرد.وی یادآورشد: بر […]

شهرام طهماسبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: ظرفیت های قانونی بسیاری برای واگذاری پروژه های نیمه کاره دستگاه های دولتی پیش بینی شده است که از مهمترین آنها می توان به ماده ۸۸ و ۲۷ قانون الحاق و بند الف ماده ۲۲۴ قانون برنامه پنجم توسعه اشاره کرد.
وی یادآورشد: بر همین اساس ۲۲۰ پروژه در قالب ماده ۸۸ و هشت پروژه در قالب ماده ۲۷ قانون الحاق به بخش خصوصی واگذار شده است.
طهماسبی اظهار کرد: ۲ پروژه هم در قالب بند الف ماده ۲۲۴ قانون برنامه پنجم توسعه به بخش خصوصی واگذار شده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: دولت اعتبار کافی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ندارد و باید از توان بخش خصوصی برای تکمیل این پروژه ها بهره گرفت.
وی خاطرنشان کرد: بخش خصوصی می تواند با تکمیل و بهره برداری از این طرح ها علاوه بر کاهش بخشی از مسئولیت دولت در اجرای این پروژه ها، درآمدزایی هم داشته باشد.
طهماسبی ادامه داد: پروژه های قابل واگذاری این استان به تفکیک دستگاه و ظرفیت قانونی شناسایی شده اند و در مجموع ۹۳ پروژه دیگر قابل واگذاری به بخش خصوصی هستند.
پیش از این استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان هم اعلام کرده بودند که دولت اعتبار کافی برای اتمام و بهره برداری از پروژه های عمرانی نیمه تمام دستگاه های اجرایی ندارد و باید آنها را به بخش خصوصی واگذار کرد.
۳۰۰۱/۶۰۸۵
خبرنگار: مینا افشاری ** انتشار: وریا رفیعی