امام جمعه و استاندار زنجان شهادت سردار خیراله صمدی را تسلیت گفتند
امام جمعه و استاندار زنجان شهادت سردار خیراله صمدی را تسلیت گفتند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری مهر و به نقل از استانداری زنجان، حجت الاسلام علی خاتمی و اسداله درویش امیری در پیامی مشترک شهادت سومین شهید مدافع حرم در استان زنجان، سردار شهید خیراله صمدی را به مردم استان زنجان و مسلمانان حق طلب جهان تبریک و تسلیت گفتند. در این […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری مهر و به نقل از استانداری زنجان، حجت الاسلام علی خاتمی و اسداله درویش امیری در پیامی مشترک شهادت سومین شهید مدافع حرم در استان زنجان، سردار شهید خیراله صمدی را به مردم استان زنجان و مسلمانان حق طلب جهان تبریک و تسلیت گفتند.

در این پیام عنوان شده است: شهادت هنر مردان خدا است و چه نیکو که این هنر در راه دفاع از کیان اسلام به کار گرفته شود. شهیدان مدافع حرم، مردان راستینی هستند که با شجاعت و غیرت ضمن دفاع از حریم حرم ولایت و امامت، با نیروهای اهریمنی داعش در خارج از مرزهای ایران اسلامی به مقابله می پردازند.

خاتمی و درویش امیری  در پیام مشترک خود بمناسبت شهادت سردار صمدی تاکید کردند: مدافعان حرم و شهدای دفاع مقدس، جان خویش را در راه دفاع از اسلام و دستاوردهای انقلاب اسلامی خالصانه نثار کردند و در مقابل دشمنان ایستادند و با شهادت مظلومانه خود و خون پاکشان درخت تنومند اسلام را در منطقه بارورتر نمودند.

این پیام می افزاید: اگرچه خبر فقدان این سردار بزرگ اسلام برای خانواده معظم ایشان و بازماندگان، اندوهی بزرگ است ولی راه پرفیض این مردان حق همواره ادامه خواهد داشت.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و استاندار زنجان در پیام مشترک خود عنوان کردند: شهادت پرافتخار سردار شهید مدافع حرم، خیراله صمدی را به محضر حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف ایران ، شهروندان زنجانی و خانواده معظم و معزز آن شهید گرامی تبریک و تسلیت عرض می نماییم و از خداوند منان مسئلت داریم روح پاک ایشان را با مولایش امام حسین (علیه السلام) محشور فرماید.