بررسی عملکرد فولاد و تراکتور در بازیهای رودررو
بررسی عملکرد فولاد و تراکتور در بازیهای رودررو

اویاقلیق: روز جمعه آینده تیم محبوب آذربایجان در حالی میهمان فولاد خوزستان در اهواز خواهد بود که وضعیت هر دو تیم در جدول بازیها تناسبی با نام و نشان این دو تیم بزرگ کشورمان ندارد. فولاد خوزستان با نتایج بسیار ضعیف سه مساوی و چهار باخت و بدون برد با ۳ امتیاز در قعر جدول […]

trakhtorاویاقلیق: روز جمعه آینده تیم محبوب آذربایجان در حالی میهمان فولاد خوزستان در اهواز خواهد بود که وضعیت هر دو تیم در جدول بازیها تناسبی با نام و نشان این دو تیم بزرگ کشورمان ندارد. فولاد خوزستان با نتایج بسیار ضعیف سه مساوی و چهار باخت و بدون برد با ۳ امتیاز در قعر جدول و در جایگاه ۱۶ قرار دارد. این تیم خوزستانی با ۴ گل زده و ۱۲ گل خورده در مجموع با تفاضل گل ۸-  به کار خود ادامه می دهد

البته وضعیت تراکتور چندان بهتر نیست . این تیم با عملکرد ضعیف نسبت به فصل های قبل با یک برد و ۴ مساوی و ۳ باخت با ۷ امتیاز در رده دهم جدول جا خشک کرده است. تراکتور با ۴ گل زده و ۴ گل خورده و مجموع تفاضل صفر به تعطیلات بیست روزه لیگ رفته است.

نیم نگاهی به عملکرد این دو تیم در مورد گل های زده و خورده نشان می دهد خطوط حمله این دو تیم تقریبا مشابه یک دیگر عملکرده اند اما تفاوت در خطوط دفاعی مشهود است. تراکتور تنها با ۴ گل خورده بعد از استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان در رده سومین خط دفاعی مستحکم لیگ تا به اینجای کار قرار دارد در حالی که فولاد خوزستان با ۱۲ گل خورده به همراه پرسپولیس تهران ضعیف ترین خط دفاع لیگ را دارند.

به این ترتیب روی کاغذ می توان گفت تراکتور شانس و استحقاق برد در برابر این تیم را دارد اما مسئله دیگر این که تراکتور تا به این روز در بازی هایی که در اهواز برگزار شده اند تنوانسته است فولاد را در خانه شکست دهد.

فولاد و تراکتور در ۶ دوره گذشته لیگ برتر ۶ بار در اهواز روبروی هم قرار گرفته اند که تیم فولاد در ۴ بازی پیروز شده و ۲ مسابقه به تساوی انجامیده است.  بازیکنان فولاد ۱۲ گل و بازیکنان تراکتورسازی ۸ گل در جریان ۶ مسابقه رودرروی این دو تیم در اهواز وارد دروازه همدیگر کرده اند.

آخرین بازی فولاد و تراکتورسازی در اهواز به آذرماه ۹۳ برمی گردد که فولاد با نتیجه ۳ بر ۲ برنده شده است.