صبای قم برابر شهرداری کاشان صف‌آرایی می‌کند
صبای قم برابر شهرداری کاشان صف‌آرایی می‌کند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از قم، نماینده فوتبال استان قم بعد از انجام دو بازی در چارچوب رقابت‌های فصل ۹۷ – 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان، این روزها با جدیت مشغول انجام تمرینات آماده‌سازی است تا در ادامه بازی‌ها با قدرت بیشتری به مصاف حریفان […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از قم، نماینده فوتبال استان قم بعد از انجام دو بازی در چارچوب رقابت‌های فصل ۹۷ – 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان، این روزها با جدیت مشغول انجام تمرینات آماده‌سازی است تا در ادامه بازی‌ها با قدرت بیشتری به مصاف حریفان برود.

صبا در هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته اول جام آزادگان میهمان تیم آلومینیوم سازی اراک بود و در خانه حریف به تساوی ارزشمند بدون گل و یک امتیاز دست یافت اما در نخستین مسابقه خانگی خود که دیداری از هفته دوم بود، با یک گل به تیم نفت مسجد سلیمان باخت.

اما طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ، بعد از انجام دیدارهای هفته دوم تا زمان برگزاری بازی‌های هفته سوم لیگ آزادگان، ۱۳ روز تعطیلی به صبای قم فرصت داد تا تمرینات منظم‌تری را برای حضور موفق در مسابقات آتی برنامه‌ریزی کند و البته در جام حذفی نیز به میدان برود.

اما در شرایطی که کمیته داوران فدراسیون فوتبال تیم قضاوت کننده مسابقه جام حذفی بین صبای قم و میعاد مغان اردبیل را معرفی کرده بود، صبایی‌ها از حضور در این بازی انصراف دادند تا به جای سفر به اردبیل، در خانه خود میزبان یک دیدار تدارکاتی برابر تیمی ناشناخته از شهر کاشان باشند.

تیم فوتبال صبای قم باید روز یکشنبه ۲۹ مرداد ماه در مرحله دوم از رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران به مصاف میعاد مغان اردبیل می‌رفت اما جریمه فدراسیون فوتبال را بر مخارج و هزینه‌های سنگین سفر به اردبیل ترجیح داد تا بیش از پیش خود را برای مسابقه سخت و حساس هفته سوم لیگ آزادگان با خونه به خونه بابل آماده کند.

دیدار تدارکاتی صبای قم با شهرداری کاشان از ساعت ۱۸ امروز سه‌شنبه ۳۱ مرداد ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود و صبای قم بعد از این بازی باید روز یکشنبه پنجم شهریور در دیداری حساس از هفته سوم لیگ آزادگان به میهمانی تیم خونه به خونه بابل برود.

انتهای پیام/ح