۶۶درصد جمعیت روستایی  زنجان از نعمت گاز طبیعی برخودار هستند
۶۶درصد جمعیت روستایی  زنجان از نعمت گاز طبیعی برخودار هستند

سید سعید عسگریان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود:۶۶ درصدجمعیت روستایی  استان زنجان از نعمت گاز طبیعی برخودار هستند و خوشبختانه در دولت تدبیر و امید گاز رسانی به روستاها رشد داشته است. وی اظهار کرد:۹۹.۴ درصد جمعیت  شهری استان زنجان از گاز طبیعی استفاده می کنند و این شرکت بعنوان تامین کننده گاز طبیعی […]

سید سعید عسگریان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود:۶۶ درصدجمعیت روستایی  استان زنجان از نعمت گاز طبیعی برخودار هستند و خوشبختانه در دولت تدبیر و امید گاز رسانی به روستاها رشد داشته است.

وی اظهار کرد:۹۹.۴ درصد جمعیت  شهری استان زنجان از گاز طبیعی استفاده می کنند و این شرکت بعنوان تامین کننده گاز طبیعی شهروندان زنجانی، نقش مهمی در ساختار زیربنایی اقتصاد استان و کشور ایفا می کند.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان صرفه جویی حاصل از پیشنهادات همکاران را ۱۳ میلیارد ریال در سال گذشته اعلام کرد و افزود: رشد سازمان در گرو رشد تک تک افراد است و با وجود یک هزار مغز متفکر در این سازمان، امیدواریم با رشد و بالندگی در سایه اعتماد و میدان دادن به نیرو ها، شاهد بروز خلاقیت ها و بهرمندی هر چه بیشتر از این پتانسیل های ارزشمند باشیم.

عسگریان تاکید کرد:امیدواریم جمعیت ۶۶ درصدی بهره مند از گاز روستایی استان زنجان را تا پایان امسال به ۸۵ درصدخواهیم رساند.

وی افزود:بیش از  ۲۹۰ هزار مشترک گاز در استان زنجان دارد که این تعداد مشترک بیش از  ۳۵۰ هزار خانوار  شهری و روستایی را شامل می شود.  

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان  تصریح کرد: بخش خانگی بیشترین مصرف گاز در استان زنجان را به خود اختصاص می دهد، بنابراین شهروندان زنجانی در مصرف گاز مدیریت لازم را داشته باشند.