بعد از آزادسازی قره باغ، جبهه مقاومت متحد آذربایجان را تشکیل می دهیم!
بعد از آزادسازی قره باغ، جبهه مقاومت متحد آذربایجان را تشکیل می دهیم!

بیداری آذربایجان: بالاگرفتن مناقشه قره باغ و جدی شدن عظم جمهوری آذربایجان برای بازپس گیری اراضی اشغالی توسط ارامنه، موضع گیری و ها و تحلیل های مختلفی را در پی داشته است. در این میان شورای هماهنگی حزب الله شمالغرب ایران با صدور اطلاعیه ای حمایت قاطع خود را از آزادسازی خاک اسلام که در […]

بیداری آذربایجان: بالاگرفتن مناقشه قره باغ و جدی شدن عظم جمهوری آذربایجان برای بازپس گیری اراضی اشغالی توسط ارامنه، موضع گیری و ها و تحلیل های مختلفی را در پی داشته است. در این میان شورای هماهنگی حزب الله شمالغرب ایران با صدور اطلاعیه ای حمایت قاطع خود را از آزادسازی خاک اسلام که در اشغال ارامنه است را اعلام و بر آزادسازی ۸۰ درصد مابقی خاک جمهوری آذربایجان از چنگال صهیونیست ها تاکید کرده بود. اطلاعیه شماره ۲ این مجموعه در همین موضوع در ادامه می آید:

هوالعزیز

با توجه به مواضع برخی افراد حقیقی و حقوقی در خصوص بیانیه نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه ۴ استان شمالغرب، بدینوسیله به اطلاع امت حزب الله و مردم عزیز ایران اسلامی و ملت جمهوری آذربایجان می رساند:

۱. بیانیه نمایندگان ولی فقیه دراستان های شمالغرب در خصوص جنگ قره باغ حرف دل آذری زبان های کشور و در راس همه امام خامنه ای عزیز می باشد و در صورت اشاره این عزیزان نیروهای انقلابی، مومنین و حزب اللهی های این استان ها آماده هرگونه اقدام لازم هستند.

۲. سخنان امام جمعه محترم تبریز و افشاگری بجای امام جمعه محترم اردبیل، نقاب از چهره منافقانه الهام علی اف و دولت جعلی ارمنستان که هردو بازبچه روسیه، آمریکا، صهیونیسم و ترکیه هستند برداشت و بی شک رزمندگان دلاور آذربایجان بایستی تا پای جان بخاطر خاک و وطن شان ایستادگی کنند، چرا که بعید نیست الهام علی اف و آرمن سارگسیان هرلحظه همه خون شهیدان آزادسازی قره باغ را به اندک ماناتی به حراج بگذارند.

۳. تحلیلگران نظامی حکایت از سازماندهی تکفیری ها، داعشی ها و جنایتکاران توسط ترکیه، صهیونیسم و آمریکا در مرزهای کشور اسلامی مان می کنند. بی شک مشتاقانه در میقات و کمین این جنایتکاران هستیم تا به دست جوانان ایران اسلامی همه را از صفحه روزگار محو نماییم.
برادران مان در آذربایجان نیز به جهاد خود ادامه دهند تا پس از آزادسازی قره باغ از اشغال ارمنی ها و آزادسازی مابقی آذربایجان از استعمار و استثمار صهیونیسم و آمریکا، در رکاب هم برای آزادسازی قدس شریف جبهه مقاومت متحد آذربایجان را تشکیل دهیم.

۴. به رییس جمهور قدرت طلب و احمق ترکیه هم هشدار می دهیم که هم پیمان شدنش با تکفیری ها و رژیم کودک کش صهیونیسم جز رسوایی برایش نخواهد بود و بزودی از صفحه روزگار محو خواهد شد.

از جوانان غیور ترکیه انتظار می رود تا تکلیف خود با اردوغان که برای قدرت طلبی اش هم پیمان ارمنی ها، صهیونیست ها، داعشی ها، روسها و آمریکایی ها شده و به صورت تدریجی به جنگ ملت ترکیه و دین اسلام رفته است مشخص کنند.

۵. از همه مسلمانان می خواهیم تا بدون توجه به دولت های شان بعنوان امت واحد اسلامی خود را برای طلوع خورشید موعود و از بین رفتن یخبندان های ظلم آماده کنند.

بیاری خدای توانا