بازی سختی پشت سر گذاشتیم/روز به روز بهتر خواهیم شد
بازی سختی پشت سر گذاشتیم/روز به روز بهتر خواهیم شد

به گزارش اویاقلیق، بختیار رحمانی، بازیکن تیم تراکتورسازی در گفتگو با سایت اویاقلیق در خصوص بازی دیروز گفت: با توجه به اینکه تیم های بعد از سپری کردن اردو ها، تمرینات، بازی های دوستانه و دوران بدنسازی وارد به یک مسابقه جدی می روند، قطعا شرایط مطلوبی نخواهد بود. دیروز نیز بازی سختی پشت سر […]

rahmani3به گزارش اویاقلیق، بختیار رحمانی، بازیکن تیم تراکتورسازی در گفتگو با سایت اویاقلیق در خصوص بازی دیروز گفت: با توجه به اینکه تیم های بعد از سپری کردن اردو ها، تمرینات، بازی های دوستانه و دوران بدنسازی وارد به یک مسابقه جدی می روند، قطعا شرایط مطلوبی نخواهد بود. دیروز نیز بازی سختی پشت سر گذاشتیم، همانطور که گفتم بازیکنان هر دو تیم از دوران بدنسازی خارج شده بودند و به همین دلیل بازی با کیفیتی شاهد نبودیم.

وی ادامه داد: درون زمین سعی کردیم نکاتی که کادر فنی گفته بود را انجام دهیم و چند موقعیت گل زنی هم داشتیم، ولی متأسفانه بازی در نهایت با نتیجه تساوی به پایان رسید.

رحمانی در خصوص حضور هواداران افزود: هواداران تراکتورسازی را دوست دارند و به همین دلیل نیز همیشه در کنار آن هستند. از تک تک آنها تشکر می کنم، امیدوارم بتوانیم روز به روز بهتر شویم و با رسیدن به هماهنگی کامل و آمادگی بدنی، بازی های بهتری به نمایش بگذاریم و با پیروزی در مسابقات دل آنها را شاد کنیم.