دوستان خوبی در تبریز پیدا کرده ام/جمعه بازی راحتی داریم
دوستان خوبی در تبریز پیدا کرده ام/جمعه بازی راحتی داریم

اویاقلیق: یونس حمزه مهاجم تونسی تیم تراکتورسازی، در گفتگو با اویاقلیق، در خصوص شرایط زندگی در تبریز گفت: مدت کوتاهی است که در تبریز حضور دارم ولی در این مدت کم دوستان خوبی پیدا کرده ام. شرایط سختی ندارم و در کنار دیگر بازیکنان به تمرین می پردازم. وی ادامه داد: همانطور که می دانید […]

اویاقلیق: یونس حمزه مهاجم تونسی تیم تراکتورسازی، در گفتگو با اویاقلیق، در خصوص شرایط زندگی در تبریز گفت: مدت کوتاهی است که در تبریز حضور دارم ولی در این مدت کم دوستان خوبی پیدا کرده ام. شرایط سختی ندارم و در کنار دیگر بازیکنان به تمرین می پردازم.

وی ادامه داد: همانطور که می دانید چند روزی است که در تبریز تمرینات خود را آغاز کرده ایم، در تلاش هستیم تا بتوانیم با رسیدن به همانگی بالا و افزایش قوای فنی خود بتوانیم در بازی روز جمعه که آن چنان هم سخت نیست به پیروزی برسیم.

مهاجم تراکتورسازی در خصوص حضور هواداران در این بازی اظهار کرد: روز اول تمرینات هوادارا زیادی برای تشویق تیم آمده بودند. می توان گفت در بازی جمعه که اولین بازی هم هست هواداران زیادی حضور خواهند داشت. ما در این بازی به حمایت آنها نیاز داریم و امیدواریم بتوانیم با انجام یک بازی خوب آنها را خوشحال کنیم.