سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • مالیات خودروهای لوکس اعلام شد 27 فروردین 1403

    مالیات خودروهای لوکس اعلام شد

    بر اساس احکام مالیاتی بودجه سال ۱۴۰۳، خودروهای بالای ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نسبت به مازاد بر این مبلغ مشمول مالیات سالانه خودرو به نرخ یک درصد می‌شوند.

این باخت طبیعی نیست! 25 فروردین 1403
شائبه کودتا در تراکتور؛

این باخت طبیعی نیست!

اگر چند ماه قبل زمزمه های مربوط به "کودتای درون تیمی" علیه "خمز"، به رهبری یکی دو بازیکن شاخص تراکتور، صرفا "توهم توطئه" یا "گمانه زنی رسانه ای" تلقی و تکذیب می شد

مناقصه خرید خدمات خودروئی اداره کل بیمه سلامت استان آذربایجان شرقی 20 فروردین 1403

مناقصه خرید خدمات خودروئی اداره کل بیمه سلامت استان آذربایجان شرقی

خرید خدمات خودروئی و حمل و نقل با خودروهای سواری : پژو پارس ، جی ال ایکس ، سمندو دنا ..... مدل 1398 و به بالا تمیز و سالم و مجهز به کولر و بخاری برای اداره کل و همچنین برای ادارات تابعه استان برای انجام امور نقلیه

دلیل حادثه واژگونی کانکس مدرسه روستایی در مراغه مشخص شد 20 فروردین 1403

دلیل حادثه واژگونی کانکس مدرسه روستایی در مراغه مشخص شد

راننده جرثقیل هم بدون اخذ مجوز از آموزش و پرورش نسبت به جابجایی این کانکس سه در چهار متر اقدام کرده بود و همین جابجایی از یک سو و کوچک بودن ابعاد کانکس از سوی دیگر موجب شد تا این حادثه اتفاق بیافتد.

هر سوالی درباره کارت سوخت و بنزین دارید، اینجا بپرسید 20 فروردین 1403

هر سوالی درباره کارت سوخت و بنزین دارید، اینجا بپرسید

بعد از اعلام خبری مبنی بر اعمال محدودیت برای کارت‌های سوخت اضطراری در جایگاه‌ها از سوی وزیر نفت، سوالاتی در ذهن مردم ایجاد شده است؛ ایسنا قصد دارد تا با اطلاع از ابهامات و سوالات مخاطبان،به همه این سوالات از طریق شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی پاسخ شفاف بدهد.

آزادی پزشک تبریزی در پرونده قتل سمی همسر و مادربزرگش / بیگناه بود یا بخشیده شد؟ 19 فروردین 1403

آزادی پزشک تبریزی در پرونده قتل سمی همسر و مادربزرگش / بیگناه بود یا بخشیده شد؟

پزشک معروف تبریزی که متهم به قتل عمد تعدادی از اعضای خانواده اش در عاشورای سال 1395 بود و از سوی قضات شعبه اول دادگاه کیفری یک آذربایجان شرقی به قصاص محکوم و این حکم در دیوان عالی کشور نیز مهر تایید خورده بود، با رضایت اولیای دم مقتولان از زندان آزاد شد.

چند سوال در مورد معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی! 19 فروردین 1403
قابل توجه نهادهای نظارتی؛

چند سوال در مورد معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی!

محمد کلامی در شرایطی از حدود دو سال پیش، بر صندلی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجانشرقی تکیه زده است که مستخدم دولت نبوده و بعنوان عضو هیات علمی گروه اقتصاد دانشگاه آزاد واحد ممقان (که در حکم بخش خصوصی است)، در حال خدمت می باشد!

۸ گام ساده برای کاهش وزن 18 فروردین 1403

۸ گام ساده برای کاهش وزن

اگر جزو افرادی هستید که علاقه‌ای به ورزش کردن ندارید، شاید مقوله کاهش وزن برای شما کمی دلهره‌آور به نظر برسد. هرچند فعالیت بدنی فواید مثبت زیادی برای سلامتی دارد، اما باید بدانید ورزش تنها راه کاهش وزن نیست!

رابطه سیاه شوگرددی ۵۴ ساله با دختر ۱۳ ساله در تبریز / محکومیت جالب برای مرد هوسران 18 فروردین 1403

رابطه سیاه شوگرددی ۵۴ ساله با دختر ۱۳ ساله در تبریز / محکومیت جالب برای مرد هوسران

مرد ۵۴ ساله تبریزی که به مدت 3 سال با دختر ۱۳ ساله ای در ارتباط بود و برایش نقش شوگرددی را داشت، از سوی قضات دادگاه کیفری آذربایجان شرقی به 2 سال تبعید محکوم شد.

مرد تبریزی زنش را بخاطر استفاده زیاد از رب گوجه فرنگی کشت! 16 فروردین 1403

مرد تبریزی زنش را بخاطر استفاده زیاد از رب گوجه فرنگی کشت!

بازپرس جنایی تبریز، اینبار معمای قتلی را حل نمود که در آن مردی زن جوانش را به دلیل عدم رضایت از نحوه آشپزی او با اسلحه به قتل رسانده و با صحنه سازی سعی کرده بود قتل را خودکشی جلوه دهد.

“جنگ ستارگان” در “ال کلاسیکو انتقام”! 15 فروردین 1403

“جنگ ستارگان” در “ال کلاسیکو انتقام”!

"تراکتور" و سپاهان، امروز برگزارکننده نوبرانه لیگ برتر در "ال کلاسیکو" سال 1403خواهند بود، جدالی 6 امتیازی برای هر دو تیم و البته انتقامی برای تراکتور، مسابقه ای که برنده آن، دست کم، می تواند از همین حالا، سهمیه آسیایی خود را تضمین و تثبیت کرده و حتی نیم نگاهی هم به قهرمانی احتمالی داشته باشد.

نزاع و درگیری در ارومیه منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در پنج ساعت 15 فروردین 1403

نزاع و درگیری در ارومیه منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در پنج ساعت

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: عامل نزاع و درگیری منجر به قتل در ارومیه با عملیات ضربتی کارآگاهان پلیس دستگیر شد.

حکایتی حسرت انگیز از  باغ گلستان تبریز! 14 فروردین 1403
«آب باید زیر پای شمس تبریزی»

حکایتی حسرت انگیز از باغ گلستان تبریز!

علیرغم برچیده شدن حصارها و تخریب حسرت انگیز دیوارها و نرده های مزبور نه تنها معضلات این پارک و تامین امنیت اخلاقی و فرهنگی آن محقق نگردید بلکه هنجار شکنی های عریان و متجاسرانه در گوشه و کنار آن با گستاخی تمام بیش از پیش ادامه پیدا کرد بطوریکه ظاهرٱ متولیان امر در زمانه ی کنونی برچیده شدن دیوارها خصوصٱ از اطراف پارک ها، مجددٱ تدبیر در باز گذاری نرده و محصور کردن پارک گلستان یافته اند!

“غزه”، دیگر “خبرنگار” ندارد! 14 فروردین 1403

“غزه”، دیگر “خبرنگار” ندارد!

جنگ ها را "خبرنگاران" نمی سازند، اما در میدان همین جنگ ها، همپای مردان و زنان بی دفاع و بی گناهی که اتفاقا، قرارشان با خبرنگاران، روایت و انتقال صادقانه و بی واسطه جنایات جنگ طلبان است، همیشه "بی صدا" می میرند؛ درست مثل میدان جنایات "غزه"!

واگذاری سرخابی ها به بانک ها، بنگاه داری یا خصوصی سازی!؟ 14 فروردین 1403

واگذاری سرخابی ها به بانک ها، بنگاه داری یا خصوصی سازی!؟

حکایت از نهایی شدن واگذاری دردانه های پایتخت به دو بانک دولتی "ملت" و "تجارت" حکایت دارد، موضوعی که در کمال تعجب، می تواند مصداق بارز "بنگاه داری" و تخطی از قانون و فرامین رهبری باشد!

مرد بی رحم زنش را کشت و جسدش را سوزاند / ۳ بچه این مرد تبریزی شوکه شدند 11 فروردین 1403

مرد بی رحم زنش را کشت و جسدش را سوزاند / ۳ بچه این مرد تبریزی شوکه شدند

زن ۳۲ ساله تبریزی که از ۲۰ اسفندماه سال گذشته ناپدید شده بود، با تلاش بازپرس مجتبی جمالی، در حالی جسدش پیدا شد که با نقشه از قبل طراحی شده توسط شوهرش به آتش کشیده شده بود.