پیراهن جدید تیم مس سونگون رونمایی شد
پیراهن جدید تیم مس سونگون رونمایی شد
مراسم رونمایی از پیراهن جدید تیم فوتسال مس سونگون با حضور مدیرعامل و سرمربی این تیم برگزار شد.

به گزارش بیداری آذربایجان، در نشستی که صبح روز با حضور مسئولان و کادر فنی این تیم برگزار شد، از پیراهن رسمی تیم فوتسال مس سونگون رونمایی شد.

اسماعیل تقی پور سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در این نشست گفت: سیاست این تیم بر مبنای بومی بودن است و سعی داریم با کادر و بازیکنان بومی همکاری داشته باشیم. هدف ما پیروزی برای باشگاه است و تلاشمان برای قهرمانی است و در این راستا بازیکنان جوان را به تیم اضافه کردیم.

وی در ادامه اذعان داشت: تیم های جدیدی در لیگ هستند که پیشرفت روزانه آنها مشهود است و این کار ما را سخت تر می کند. فاصله ی ۵ روزه میان بازی ها با توجه به خارجی بودن بازی، شرایط را برای ما سخت تر کرده است اما بازیکنان خود را با این شرایط وفق داده اند و تلاش می کنند با وجود تمامی موانع، بهترین خروجی را داشته باشند.

تقی پور با اشاره به اولین بازی تیم مس سونگون در هفته اول لیگ ادامه داد: در اولین بازی این دوره از لیگ با وجود هوای شرجی و جو سنگین حاکم میان تماشاگران و وقفه هایی که با پرتاب اشیا و سر دادن شعارها در بازی ایجاد کردند، بازیکنان ما ۶ گل به ثبت رساندند که طبق تحلیل عملکرد تیم، نتیجه ی بسیار خوبی بود.

وی افزود: بدون شک تماشاگران ما در سطح ایران و آسیا قابل قیاس با دیگر تیم ها نیستند و بسیار فهیم و شریف می باشند.

تقی پور در پایان گفت: در زمان تحویل تیم، ۵ امتیاز عقب بودیم اما با تلاش کادر فنی تیم و بازیکنان این ۵ امتیاز را جبران کردیم و سعی ما بر این است که در این دوره با بهترین نتیجه صعود کنیم.

فرهاد فخیم، کاپیتان تیم مس سونگون نیز در این نشست بیان کرد: متاسفانه با وجود مشکلات و مصدومیت هایی که در فصل گذشته داشتیم، قهرمانی را از دست دادیم. چیزی که انگیزه و روحیه ی ما را مضاعف می کند، حضور و حمایت هواداران در سالن بوده و جو حاضر میان تماشاگران باعث تشویق ما می شود.

وی همچنین گفت: سال گذشته تجربه ی حضور در کادر فنی تیم را داشتم که برایم بسیار جالب بود اما فعلا تصمیمی برای مربیگری ندارم و تا زمانی که توان بازی در تیم را داشته باشم صرفا بازیکن خواهم ماند.