نگاهی به یک نظرسنجی/ ایکاش هواداران و تحلیلگران اشتباه کنند!
نگاهی به یک نظرسنجی/ ایکاش هواداران و تحلیلگران اشتباه کنند!

اویاقلیق: بر اساس نظرسنجی یکی از سایتهای پر بیننده مبنی بر اینکه جذب یک بازیکن سهمیه خارجی در کدام یک از پستهای مدافع، مهاجم و یا هافبک مناسب میباشد، قریب به تمامی هواداران نظر داده اند که این بازیکن برای خط دفاع لازم تر است! اما برخلاف نظر هواداران تراختور، مسولان تیم طبق گزارشها ، […]

اویاقلیق: بر اساس نظرسنجی یکی از سایتهای پر بیننده مبنی بر اینکه جذب یک بازیکن سهمیه خارجی در کدام یک از پستهای مدافع، مهاجم و یا هافبک مناسب میباشد، قریب به تمامی هواداران نظر داده اند که این بازیکن برای خط دفاع لازم تر است!

اما برخلاف نظر هواداران تراختور، مسولان تیم طبق گزارشها ، باز هم یک مهاجم را بخدمت تیم گرفته اند!

همگان میدانیم که بازیکنان مجرب و ستاره داخلی، هر یک تیمی دارند که مسولانشان با چنگ و دندان آنها را حفظ میکنند و به تیم دیگری نمیدهند.

بعبارت دیگر، با وجود مهاجمان قوی که البته آنها نیز عیارشان نامشخص است، خط دفاع ضعیفی خواهیم داشت که ترمیم آن تقریبا غیر ممکن خواهد بود!

البته برای آرام کردن هواداران و امیدوار ساختن آنها ممکن است که بازیکنانی همردیف طیبی، اهل شاخه، عبدالله زاده و دیگر تحفه های مهاجری و خطیبی راا ز نیمکت نشینی در سایر تیمها نجات داده و با کلی تعریف به تراختور بیاورند و یا از بازیکنانی از تیم دائم السقوط گسترش را با تراختور جابجا کنند و قال قضیه را بکنند.

مدیرعامل محترم هم خیال ما را راحت کردند که امسال صحبت قهرمانی نکنیم، بلکه دلخوش باشیم که سهمیه آسیا را بگیریم!

آنهائیکه با ادبیات رسانه ای فوتبال آشنائی دارند، میدانند که عنوان کردن کسب سهمیه توسط مسولان تیمها معنی اش این است که این تیم تلاش خود را خواهد کرد تا چراغ بدست، خود را در لیگ حفظ کند و اگر شد هدف غائی اش نیمه های جدول باشد!

بطورمثال: تیم کهکشانی و رویائی قلعه نوئی برای قهرمانی در سه جام، پا پیش گذاشت، اما عاقبت خوشحال شدیم که در نیمه بالای جدول قرار گرفتیم!

و اما عرض ما در خصوص اختلاف نظر هواداران با مسولان تیم از مالک گرفته تا توشاک است که هواداران مدافع میخواهند، مسولان مهاجم میگیرند!؟

واقعیت اینست که یا کل کارشناسان و تحلیل گران و مفسران بومی و غیر بومی ، از دوست گرفته تا دشمن و همچنین هواداران تراختور اشتباه میکنند و یا آنانیکه در این بهبوحه ، مهاجم پشت مهاجم میگیرند!!

مسلما آقای زنوزی و کسانیکه به ایشان خط میدهند و همچنین توشاک چیزهایی را میدانند که بقیه فوتبالی ها و نیز هواداران نمیدانند و مصلحت تیم تراختور جذب مهاجم است نه مدافع !!! اما دیری نمیگذرد تا بفهمیم که کدام دسته اشتباه میکردند!

ایکاش! هواداران و تحلیل گران اشتباه کنند!

اما پیشاپیش اعلام میکنیم که مدیران محترم تراختور از هم اکنون مشخص کنند که جذب مهاجم تازه با نظر چه کسی بوده؟

چون مسولان هر بازیکنی را که از خارج و یا لژیونری جذب کردند، موکدا و بکرات گفتندکه با نظر توشاک بوده، در حالیکه توشاک هم در اولین و دومین مصاحبه اش رسما گفت که اطلاعات کمی در مورد بازیکنان خارجی جذب شده دارم و……!!

در واقع توشاک آنها را نمیشناخته و به او پیشنهاد کرده اند و او لاجرم قبول کرده !!

 

یادداشت از: ساوالان – اردبیل