حرف زنوزی درست است یا اطرافیانش!؟
حرف زنوزی درست است یا اطرافیانش!؟

اویاقلیق: زنوزی اخیرا مصاحبه ای کرده بود که همانند حرفهای قبلیش، محتوی این مطلب است که او تیم را برای قهرمانی میبندد و از تیم هم انتظار قهرمانی دارد. در زبان مادری مان، ترکی، مثلی داریم که: نیت هارا، مقصد اورا ! شاید معادل فارسی آن اینچنین باشد که :خواستن توانستن است. برای قهرمان شدن، […]

اویاقلیق: زنوزی اخیرا مصاحبه ای کرده بود که همانند حرفهای قبلیش، محتوی این مطلب است که او تیم را برای قهرمانی میبندد و از تیم هم انتظار قهرمانی دارد. در زبان مادری مان، ترکی، مثلی داریم که: نیت هارا، مقصد اورا ! شاید معادل فارسی آن اینچنین باشد که :خواستن توانستن است.

برای قهرمان شدن، گام اول خواستن آن و طالب شدن برای قهرمانیست و در مراحل بعدی تمهیداتی باید چید و ساز و کار لازم را بوجود آورد و الی آخر……!

از ساز و کارهای لازم برای قهرمانی در لیگ، داشتن عوامل قهرمانی خواه است:

مدیرعامل قهرمانی خواه، مدیر و سرپرست قهرمانی خواه، سرمربی قهرمانی خواه، بازیکن قهرمانی خواه، و از همه مهمتر مشاوران قهرمانی خواه که به آقای زنوزی مشاوره میدهند و راه و چاه نشان میدهند!!

مالک باشگاه تراختور حتی در آخرین بازی تدارکاتی تیم هم صحبت از قهرمانی کرده که این موضوع هواداران را امیدوار و خوشحال میکند.

اما تیم تراختور تا حال با بازیکنانی که دارد، ادعای قهرمانی و حتی کسب رتبه ای بالاتر از ششم را نمیتواند، داشته باشد، اما هنوز فرصت آن را دارد که نقایص خود را با جذب بهترینها برطرف و تقویت کند و مطمئنا زنوزی برای قهرمان شدن تیم ، متوجه و مصمم به تقویت تیم است.

اما آنچه از مصاحبه های سایر عوامل تیم از مدیرعامل گرفته تا مدیر تیم بر می آید، این تیم تنها برای حضور در لیگ برتر است و نه چیزی دیگر. همان گسترش با هواداران بیشتر. نه سقوط کند و نه مدعی باشد!

آقای خطیبی که بنظر میرسد از مشاوران و خط دهندگان مالک باشگاه است، خیلی راحت و آشکار میگوید که :منظور زنوزی از قهرمان شدن تراختور برای سالهای آینده است، نه برای امسال !!!!!!!!!

حال سوال این است که آیا زنوزی به هواداران دروغ میگوید و قصد فریب آنها را دارد و سیاست باشگاه برای این فصل همانست که سایرین منجمله خطیبی میگویند یا خیر مالک باشگاه مصمم است که تیم را برای قهرمانی ببندد و بهمین جهت مدام از قهرمانی حرف میزند؟

آنچه بنده از مصاحبه زنوزی دریافت کردم توجه آنها به قهرمانی تیم است و سایرین یا نسبت به موضوع بی توجهند و یا خواهان قهرمانی تراختور نیستند و همین نظر خود را میخواهند به هواداران و نهایتا به مالک باشگاه تزریق کنند.

اگر جناب زنوزی خواهان قهرمانی تراختور باشند، طبق آنچه خود نیز اشاره کرده اند، مردم آذربایجان و بسیاری از دیگر هموطنان را خوشحال خواهند کرد و حمایت معنوی این میلونها هوادار را خواهند داشت و به همین منظور لازم است که سایر عوامل را هم توجیه و باخود هم رای کنند و آنانرا که «علنا» خواهان مدعی نبودن تراختور هستند، دستشان را از باشگاه تراختور کوتاه کنند و اگر به کسی بلحاظ دوستی و غیره مدیون هستند و محضوریتی دارند در جائی دیگر ادای دین کنند!

انتظار طبیعی و معقول هواداران تراختور اینست که مالک آذربایجانی باشگاه تمام زور خود را بزند که تراختور امسال مدعی باشد و اگر تراختور این فصل ضعیف بسته شود و نتواند خودی نشان دهد، مسلما در سالهای آینده بطور قطع مدعی نخواهد بود!!!

والسلام علی من التبع الهدی !

 

یادداشت از : ساوالان – اردبیل