اکبرایمانی، بازیکن بومی به تراکتور پیوست؟
اکبرایمانی، بازیکن بومی به تراکتور پیوست؟

اویاقلیق: دوستان تراختوری که از مسولیت های افراد در باشگاه تراختور سردرگم اند که چه کسی چه مسولیت واقعی در باشگاه دارد و کلا مدیر و صاحب اختیار فعلی و پاسخگوی چند ماه بعد جذب بازیکنان تراختور چه کسی است، دچار بهت نشوند، جمله سوالی است! پرسیده شده که اکبر ایمانی بازیکن بومی و بی […]

اویاقلیق: دوستان تراختوری که از مسولیت های افراد در باشگاه تراختور سردرگم اند که چه کسی چه مسولیت واقعی در باشگاه دارد و کلا مدیر و صاحب اختیار فعلی و پاسخگوی چند ماه بعد جذب بازیکنان تراختور چه کسی است، دچار بهت نشوند، جمله سوالی است!

پرسیده شده که اکبر ایمانی بازیکن بومی و بی حاشیه تیمهای ذوب آهن و سپاهان و … که سه قهرمانی در لیگ برتر و دو قهرمانی در جام حذفی را در کارنامه خود دارد، طبق شایعات منتشر شده از سوی عوامل باشگاه در رسانه ها، به تراختور جذب شد یا خیر؟

چه کنیم؟

گفتند: گلرخارجی می آوریم که بیرانوند را در جیب کوچکش جا بدهد! در عمل آن کس را آوردند!

در قبال اعتراض هواداران گفتند: او گلر اصلی نخواهد بود ،گلر اصلی در راه است که این یکی کفشهای او را واکس خواهد زد!…. اما دیدیم که از همان اول تمرینات، شماره یک را تنش کردند و در یک بنر نمایشی، سفارشی، باشگاهی و لوس که در فرهنگ تراختوریها جائی ندارد، نوشتند: به خونت خوش اومدی موحی جووووووون!!!!!

و البته طبق گزارشات، این بنر فرمایشی توسط یک نفر از افراد باشگاه برای چند لحظه و برای عکس گرفتن، ظاهر شده و بلافاصله قبل از اینکه هواداران متوجه آن نوشته سفارشی عوامل باشگاه شوند، برچیده شده است.
در هرحال برای ما سوال شده بود که اکبر ایمانی را جذب کردند یا از پروژه های شیره مالی و وقت گذرانی بود؟هرچند که جناب الیاسی ، برخلاف آنچه که قبلا خود و عواملشان در رسانه ها میگفتند، اظهارکرده اند که جذب بازیکن بدون حضور و تائید سرمربی کاری عقلانی نیست!! درست میفرمایند. جذب بازیکن توسط سرمربی از اصول تیمداری است و هواداران و همه کارشناسان این کار آقایان را نادرست و غیرفنی معرفی میکردند، لاکن بعضی ها که که طبق شنیده ها توسط «چلوکباب» شارژ میشوند، در سایتها با انواع نامهای ترکی و تراختوری و غیره فقط فحش  و بدو بیراه حواله منتقدان میکردند!
آقای الیاسی!
روزهاست که میگوئیم و مینویسیم که تیم را باید سرمربی ببندد، نه این و آن ! حالا چه شده که بعد از جذب چند بازیکن متوسط و مساله دار، به این فکر افتاده اید که برخلاف ادعاهای غیر مسولانه قبلی تان، حرف از عقلانیت میزنید که در جذب هر یک از عوامل حاضر در باشگاه آنچه که به کنار گذاشته شده، «عقلانیت» بوده است!
ما سالهاست که به مدیرعامل تهران نشین معترضیم! شکر خدا ، خواسته ما برآورده شد……. و حالا مدیر تیم هم پروازی شده است!

دست شما درد نکند!

****************************
….و اما خبر آمد که علت اینکه جناب الیاسی میفرمایند که عقلانی نیست که ما در غیاب سرمربی بازیکن بگیریم، کشف شد! چونکه ایمانی به نفت آبادان پیوسته و آنهمه پز دادنها برای جذب این بازیکن برای شیره مالی سرهواداران بوده است.