بمب نقل و انتقالات زنوزی کیست؟ / زنوزی غیرممکنها را ممکن می کند!
بمب نقل و انتقالات زنوزی کیست؟ / زنوزی غیرممکنها را ممکن می کند!

اویاقلیق: محسن فروزان با قراردادی سه ساله به تراختور پیوست! اگر هوادار تراختور با شنیدن و خواندن این خبر ، زار زار گریه کند، نباید او را ملامت کرد! امروز تراختور زنوزی با دوستانش ، تراختور را مبتلا به مصیبتی کرده اند که هر هوادار دلسوزی تنها میتواند گریه کند و جز این کاری از […]

اویاقلیق: محسن فروزان با قراردادی سه ساله به تراختور پیوست! اگر هوادار تراختور با شنیدن و خواندن این خبر ، زار زار گریه کند، نباید او را ملامت کرد!

امروز تراختور زنوزی با دوستانش ، تراختور را مبتلا به مصیبتی کرده اند که هر هوادار دلسوزی تنها میتواند گریه کند و جز این کاری از دستش بر نمی آید!

دیگر این تیم دست یک نهاد دولتی و عمومی نیست که هوادار معترض باشد و حداقل یکی پیدا شود تا حرف هوادار را بشنود! اکنون این تیم مالک شخصی دارد که به منافع مادی و معنوی خودش فکر میکند نه آن پیر زن یا پیرمرد هوادار در آن روستای دور افتاده !

کسیکه سرمربی درجه چهارم لیگ است و غیربومی تبریز ندیده و بوی مدیریت نشنیده ، میشود مدیر و همه کاره باشگاه و میگوید که میخواهم در مدیریت «تجربه» کسب کنم! … چه جائی بهتر از تراختور برای کسب تجربه مدیریت؟ فقط کافیست که دوست زنوزی باشی !

کسیکه تنها و تنها بخاطر دوستی و نه لیاقت و کفایت ، مدیر میشود و همه کاره تیم ، بمب نقل و انتقالات را در دل پرشورها میترکاند و دل ریش ریش هواداران را از آن همه تحقیر ها و توهین های بعضی بازیکنان ، متلاشی میکند!

زنوزی درمصاحبه تلویزیونیش گفت که میخواهد برای تراختور بازیکنانی بگیرد که لیگ برتر تا حال ندیده! رسانه های ورزشی این گفته او را حمل بر عوامفریبی کردند، زیرا که این حرف نامعقول است، اما مدیر همه کاره زنوزی نشان داد که زنوزی هیچ قصد عوامفریبی نداشته و غیر ممکن ها را ممکن میکند!

مگر بگفته بعضی پول حلال مشکلات نیست؟ با پول همه چیز حل میشود. حتی دهانها بسته میشود و قلمها در قلمدان میمانند و دواتها را  هم میخشکانند!

زنوزی عین حقیقت را گفته و عوامفریبی نکرده و ما این را ثابت میکنیم:

تا دو روز پیش هیچ هوادار تراختور نمیتوانست تصور کند که کسی بتواند «محسن فروزان» را به تیم تراختور بیاورد، اما میبینیم که زنوزی فروزان را به تراختور آورد آنهم نه برای یکسال بلکه سه سال !!

کیست که معترض باشد؟

کیست که مخالفت کند؟

مگر تیم مال من و شماست که مخالفت کنیم؟ نه جانم تیم مالک شخصی دارد و کسی نمیتواند در امور مالک مداخله کند!

دیگر گذشت آن زمانیکه آن سان گذشت! از جعفری گرفته تا آجرلو ، همه را نقد میکردیم و هر چه دلمان میخواست میگفتیم! چون آنها خود را خادم ملت میدانستند و اعتبار و مقامشان هم بر این اساس بود، اما حالا تیم مالک شخصی دارد و یک ماشین حساب جلوی خود گذاشته تا حساب و کتاب کند و منافع خود را بسنجد!

زنوزی چکار دارد با پیشینه فروزان ! ؟

مهاجری و دیگر نانخورهای بومی! و غیربومی؟ زنوزی چکار دارد به اینکه فروزان بعد از جدائی از تراختور و پیوستن به استقلال چه ها برعلیه تراختوریها و ترکها گفت؟

در هر حال انچه از آن میترسیدیم برسرمان آمد! اما خداوکیلی ، زنوزی ثابت کرد که محسن فروزان را به تراختور می آورد هر چندکه هیچ هواداری و هیچ آذربایجانیی ، در خواب هم نمیتوانست ببیند که فروزان بتواند به تراختور بیاید!!!

*********************

بمب نقل و انتقالات زنوزی کیست؟

محسن فروزان دشتی، متولد رشت، دروازه بان اسبق تراختور است که در سال ۹۳ به تیم استقلال پیوست! او در تیم تراختور بود که اشتباهاتی از او دیده شد و در آن زمان عده ای ابراز کردند که او عمدا کمکاری میکند! در هر حال او از تراختور به استقلال رفت و بعد از رفتنش حرفهائی بزبان آورد که نشان از کینه او از مردم آذربایجان و تراختور بود و همین حرفها موید این مساله بود که او در تراختور کمکاری کرده است و انگیزه این کار را داشته!

او پس از پیوستن به استقلال علیه تراختوریها مصاحبه ها کرد و در جمله ای نژادپرستانه گفت: حالا دیگر بازیکن تیم همخونهایم هستم و به بهترین شکل بازی خواهم کرد و…..!

محسن فروزان بطور واضح روشن ساخت که در تراختور ترکها ! با تمام توان بازی نمیکرد و برای اهل نظر همین مقدار کافیست تا بدانند که فروزان اولا نژادپرستی را در کار و وظیفه اش دخالت داده و ثانیا عمدا کم کاری کرده است!

البته موارد ضد تراختوری و ضد ترکی او بهمین مقدار نیست، لاکن بازگوئی آن اطاله کلام است!

فقط خواستیم یادآور شویم که زنوزی به وعده اش عمل میکند و اهل عمل است و ناممکن ها را ممکن میسازد!!

منتظر بمبهای دیگر باشید!

 

یادداشت : ساوالان – اردبیل