تصاویر/ لزوم توجه مسئولین به ورزش جانبازان و معلولین
تصاویر/ لزوم توجه مسئولین به ورزش جانبازان و معلولین

اویاقلیق: ورزشها و مسابقات ویژه جانبازان و معلولین جزو آن دسته از ورزشها به شمار می رود که علیرغم داشتن شرکت کنندگان بسیار جدی در سطح استان و کشور و بدست آوردن مقام های مهم جهانی برای کشور عزیزمان، همواره مورد بی مهری و بی توجهی مسئولین و همچنین رسانه ها بوده اند. رشته ورزشی بوچیا […]

اویاقلیق: ورزشها و مسابقات ویژه جانبازان و معلولین جزو آن دسته از ورزشها به شمار می رود که علیرغم داشتن شرکت کنندگان بسیار جدی در سطح استان و کشور و بدست آوردن مقام های مهم جهانی برای کشور عزیزمان، همواره مورد بی مهری و بی توجهی مسئولین و همچنین رسانه ها بوده اند. رشته ورزشی بوچیا ، ورزش ویژه جانبازان و معلولین جسمی-حرکتی است که از ۵ سال پیش وارد کشورمان شده است و مسابقات آن در سطح ملی برگزار می شود. ورزشکاران معلول استان آذربایجان شرقی نیز در این رشته ورزشی فعالیت داشته و با تحمل بسیاری از محرومیتها در تمرینات این رشته شرکت می کنند. گذشته از مشکلات فراوان موجود بر سر راه ورزشکاران معلول و جانباز ، موضوع رفت آمد به سالن های ورزشی و مناسب سازی محیط شهری برای این عزیزان لزوم توجه مسئولین شهری را می طلبد.

گزارش خبرنگار اویاقلیق حاکیست: تمرینات تیم بوچیای استان برای آمادگی مسابقات انتخابی تیم ملی در سالن پاراالمپیک تبریز برگزار شد . مسابقات کشوری این رشته توسط فدراسیون جانبازان و معلولین کشور و به میزبانی استان مازندران در ۲ شهر ساری و بابلسر برای آقایان و بانوان از ۲۲ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد که تیم هیئت استان در دو تیم آقایان و بانوان در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

در حاشیه تمرین این ورزشکاران، جشن تولد یکی از اعضای این تیم نیز در محل ورزشگاه و با حضور خانواده ورزشکاران برگزار شد.